Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstap nieuwe Internet & TV pakketten niet mogelijk voor vaste klant met Alles-in-1 ???

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overstap nieuwe Internet & TV pakketten niet mogelijk voor vaste klant met Alles-in-1 ???


  • #2

    Reageer


    • #3
      *persoonlijke gegevens, even verwijderd*

      Reageer


      • #4
        Dankjewel voor het plaatsen van jouw gegevens, ik ga de situatie bekijken en vragen of mijn collega contact met je opneemt.

        Reageer


        • #5
          Er is nog geen contact met mij opgenomen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door tvriet
            Er is nog geen contact met mij opgenomen.
            Ik ga het navragen bij Sandra.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              8 maanden later....... en nooit meer wat gehoord...... Is dat vreemd of is dat logisch???? Het zou fijn zijn als er toch even contact opgenomen wordt nadat dit 2 X beloofd is.....

              Reageer


              • #8
                Beetje onlogisch als je het zelf 8 maanden op zijn beloop laat ook....
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Hoi tvriet,

                  Nee dit is niet de gang van zaken bij DELTA.
                  Zou je nogmaals je klantgegevens willen sturen. Maar dan naar [email protected] zodat ik een terugbelverzoek kan indienen bij de juiste personen.
                  Deze nemen dan zsm contact met je op om dit netjes op te lossen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ferry
                    Maar dan naar [email protected] zodat ik een terugbelverzoek kan indienen bij de juiste personen.
                    neeeheeee, het is [email protected]
                    [img]f4537d8a-f36f-4b98-aace-37105ca219f9.jpg[/img]
                    kennelijk heeft men intern een nieuw email-adres gecommuniceerd, alleen werkt dat nog niet

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      Oorspronkelijk gepost door Ferry
                      Maar dan naar [email protected] zodat ik een terugbelverzoek kan indienen bij de juiste personen.
                      neeeheeee, het is [email protected]
                      [img]f4537d8a-f36f-4b98-aace-37105ca219f9.jpg[/img]
                      kennelijk heeft men intern een nieuw email-adres gecommuniceerd, alleen werkt dat nog niet

                      Bedankt voor het verbeteren fred44nl.
                      Het is @zeelandnet.nl
                      Ik heb het inmiddels aangepast.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X