Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mailadres verhuizen van het ene naar ander account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mailadres verhuizen van het ene naar ander account

    Mijn e-mail adres ging nog via het account van mijn ouders en die wilde ik via het account van mijn echtgenote laten lopen. Daarvoor heb ik mijn e-mailadres bij mijn ouders verwijderd en direct weer geclaimed via de het account van mijn vrouw zoals in het forum staat beschreven. Verbinding is prima. Maar ik dacht de mapjes met belangrijke e-mails die ik bewaarde in outlook werden bewaard maar die blijken gekoppeld aan het account. Dus alle mapjes en mails zijn dus nu weg. Is dat nog terug te halen?

  • #2
    Nee, met deze volgorde ben je nu de mail bij ZeelandNet kwijt.

    Het is de bedoeling dat je eerst zorgt dat je alle e-mail in een programma hebt binnen gehaald op je eigen pc, zodat er geen e-mail verdwijnt met het verwijderen van het e-mailadres. Dan heb je na verwijderen en opnieuw aanmaken de mail wel.


    Of had je misschien dit account in een programma op je pc opgevoerd en was dit POP3? Dan is de mail zichtbaar in dat programma.

    Reageer


    • #3
      Hoi aldo,

      Welkom op het forum

      Als je je account ingesteld hebt staan als IMAP, klopt het dat de mapjes zijn verwijderd toen je je adres verwijderde onder het account van je ouders en er bestaat helaas geen mogelijkheid om de verloren berichten terug te vorderen

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X