Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

abonnement opgezet van internet premium oud naar TV en Internet premium nieuw

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • abonnement opgezet van internet premium oud naar TV en Internet premium nieuw

    in de oude situatie haalde ik 100 Mbps download en 10 Mbps download. abonnentent is per 1 juli omgezet en ik haal nog steeds oude snelheid. Nieuwe snelheid van 150 Mbps down en 15 Mbps up wordt niet gehaald. Ik heb categorie 6 ethernetkabel en getest aan modem direct bedraad. Heb nieuwe apple Macbook pro en router apple TC. Kan iemand mij vertellen waarom ik de snelheid niet haal? Lijkt erop of zelandnet de snelheden niet heeft aangepast.

  • #2
    Hallo rkamerb, welkom op het forum.

    Wat is het typenummer van je modem en is volgens je PIP het abonnement al aangepast?

    Reageer


    • #3
      Kijk even hier:
      https://forum.zeelandnet.nl/internet...um-pakket-3722
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo rkamerb, welkom op het forum.

        Wat is het typenummer van je modem en is volgens je PIP het abonnement al aangepast?
        PIP geeft aan dat alles is omgezet. Modem Cisco epc 3212

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door rkamerb
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Hallo rkamerb, welkom op het forum.

          Wat is het typenummer van je modem en is volgens je PIP het abonnement al aangepast?
          PIP geeft aan dat alles is omgezet. Modem Cisco epc 3212
          Heb je het modem al een keer opnieuw opgestart?

          Reageer


          • #6
            ja heb ik ook al gedaan.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rkamerb
              ja heb ik ook al gedaan.
              Er van uitgaande dat al je apparatuur de nieuwe snelheid aan kan, zou ik zo gauw ver niet weten waar het aan kan liggen. Mogelijk dat een moderator je verbinding nog kan nakijken, al zal dat pas vanaf maandag kunnen.
              Helaas heb je de vraag al als beantwoord gemarkeerd, waardoor niet opvalt dat het eigenlijk nog een openstaande vraag is.
              Vraag maandag nog een keer een reactie van een moderator. Het topic staat dan weer bovenaan de lijst en valt wellicht toch op dan...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Oorspronkelijk gepost door rkamerb
                ja heb ik ook al gedaan.
                Er van uitgaande dat al je apparatuur de nieuwe snelheid aan kan, zou ik zo gauw ver niet weten waar het aan kan liggen. Mogelijk dat een moderator je verbinding nog kan nakijken, al zal dat pas vanaf maandag kunnen.
                Helaas heb je de vraag al als beantwoord gemarkeerd, waardoor niet opvalt dat het eigenlijk nog een openstaande vraag is.
                Vraag maandag nog een keer een reactie van een moderator. Het topic staat dan weer bovenaan de lijst en valt wellicht toch op dan...
                OK dank je!

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X