Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cisco epc3212 modem verbinding valt steeds weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Cisco epc3212 modem verbinding valt steeds weg

    Helaas valt enkele malen per dag onze internetverbinding eruit.
    We hebben nog het oude modem cisco epc3212, wanneer wordt deze vervangen?
    Na aan en uitzetten van router en modem is er weer verbinding, maar dit levert veel ergernis op.

  • #2
    Hallo vdwelle,

    Welkom op ons Serviceforum

    Het modem wat jij hebt wordt voorlopig niet gewisseld voor een WiFi-modem. Zodra we deze wel gaan wisselen krijg je van ons bericht.

    Ik ben op onderzoek uitgegaan en je modem staat keurig online. Ik denk dat je router de boosdoener is. Misschien kun je de instellingen eens nalopen. Zorg dat de kanaalinstelling op 1, 6 of 11 vast staat en niet op automatisch.

    Met een WiFi-analyzer kun je zien welke netwerken dicht bij jou in de buurt zijn en een sterk signaal hebben. Zorg dat jouw router dan niet op dit kanaal vast gezet wordt.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Even ter aanvulling hierop: mocht het nou zo zijn dat je router helemaal niets meer doet, laat het dan even weten

      Reageer


      • #4
        Ik heb het kanaal inmiddels aangepast en het lijkt erop dat het probleem is opgelost.
        Bedankt voor de tip.

        Reageer


        • #5
          Goed om te lezen! Hou het voorlopig even in de gaten, mocht je merken dat het weer mis gaat, horen we het graag van je!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X