Op 20-5 heb ik via m'n PiP het abonnement gewijzigd van instap naar premium. Helaas is er van alles misgegaan met als resultaat dat ik nu niet eens meer kan inloggen op de delta tv app. Na diverse telefoontjes (eindeloos keuzemenu) en wat mails is er nu nog geen resultaat. De wacht nog even 3 werkdagen dan lost een andere afdeling het op vertrouw ik ook niet meer. Vandaag weer gebeld vanuit wachtstand doorverbonden naar klanttevredenheids onderzoek en verbinding daarna automatisch verbroken...
Begrijp dat problemen kunnen voorkomen, snap ook dat diverse afdelingen tijd vragen, kan er alleen niet bij dat dit ruim 4 weken duurt en er via delta geen enkel initiatief richting de klant wordt getoond behalve een brief mbt de betalingen.
Mijn concrete vraag, op welke termijn kan ik de diensten compleet werkend verwachten
Margo
Begrijp dat problemen kunnen voorkomen, snap ook dat diverse afdelingen tijd vragen, kan er alleen niet bij dat dit ruim 4 weken duurt en er via delta geen enkel initiatief richting de klant wordt getoond behalve een brief mbt de betalingen.
Mijn concrete vraag, op welke termijn kan ik de diensten compleet werkend verwachten
Margo
Reageer