Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

hoe lang duurt probleemoplossing

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • hoe lang duurt probleemoplossing

    Op 20-5 heb ik via m'n PiP het abonnement gewijzigd van instap naar premium. Helaas is er van alles misgegaan met als resultaat dat ik nu niet eens meer kan inloggen op de delta tv app. Na diverse telefoontjes (eindeloos keuzemenu) en wat mails is er nu nog geen resultaat. De wacht nog even 3 werkdagen dan lost een andere afdeling het op vertrouw ik ook niet meer. Vandaag weer gebeld vanuit wachtstand doorverbonden naar klanttevredenheids onderzoek en verbinding daarna automatisch verbroken...

    Begrijp dat problemen kunnen voorkomen, snap ook dat diverse afdelingen tijd vragen, kan er alleen niet bij dat dit ruim 4 weken duurt en er via delta geen enkel initiatief richting de klant wordt getoond behalve een brief mbt de betalingen.

    Mijn concrete vraag, op welke termijn kan ik de diensten compleet werkend verwachten

    Margo

  • #2
    Hoi Margo,

    Welkom op het forum!

    Ik vind het vervelend dat ik het moet zeggen, maar ik kan je vraag niet beantwoorden. Ik heb er tot zo ver zicht op dat de ene afdeling een paar zaken heeft afgewerkt en dat het nu is doorgezet naar een tweede afdeling om de zaken af te ronden. Zodra de tweede afdeling klaar is zou het weer moeten werken. Ik durf alleen niet aan te geven hoe lang dat nog gaat duren aangezien ik dat niet hard kan maken.

    Het keuzemenu zijn wij overigens aan het vereenvoudigen. Dit zal binnenkort ook doorgevoerd gaan worden.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Inmiddels na bijna 6 weken lijkt alles te functioneren...... Mijn vertrouwen is vrijwel nehil dus ben benieuwd of het zo blijft.

      Nu is mijn vraag gelijk beantwoord, het heeft 40 dagen geduurd (de eerlijkheid gebied me te zeggen dat de eerste 10 dagen gewoon afwachten waren tot 1 juni alles zou ingaan)

      Reageer


      • #4
        Het is uitzonderlijk dat het zo lang heeft geduurd, maar het kan wel eens voorkomen. Dat is voor ons wel een verbeterpunt om dat in de toekomst sneller op te lossen. Iig goed nieuws dat nu alles lijkt te werken. Mocht er onverhoopt toch nog iets fout lopen, laat het ons dat asap weten. Dan gaan wij aan de slag om het op te lossen.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Het is uitzonderlijk dat het zo lang heeft geduurd, maar het kan wel eens voorkomen. Dat is voor ons wel een verbeterpunt om dat in de toekomst sneller op te lossen. Iig goed nieuws dat nu alles lijkt te werken. Mocht er onverhoopt toch nog iets fout lopen, laat het ons dat asap weten. Dan gaan wij aan de slag om het op te lossen.

          Mocht er in de toekomst nog wat mis gaan vertrek ik als klant, vertrouwen in het oplossen is helemaal weg.
          Dank voor je snelle en correcte antwoorden

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X