Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Op zondag steeds een slechte internetverbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Op zondag steeds een slechte internetverbinding

    ja het is weer zondag dus je kan er van op aan dat internet weer knudde is jammer dat er niets aangedaan word
    een hele week goede internet maar het weekend weer niet zo best 4x per dag opnieuw modem/router opstarten en dan de rest van de week is het weer prima je kan bijna niet bankieren wand je weet niet of je verbinding goed blijft jammer delta/zeelandnet doe er nu eens wat aan het ga allemaal zo lekker behalve zaterdag en zondag (zijn natuurlijk veel mensen thuis die internetten)
    :@

  • #2
    Had ik ook al een week. Ik heb het modem geheel gereset en nu is het over,geen storingen meer. Kan wel een klein foutje in de parameters geweest zijn (?)

    Reageer


    • #3
      't Was idd. weer zondag.
      Hier vandaag ook de modem/router van ZeelandNet gereset.

      Jammer hoor.....

      Reageer


      • #4
        Als de storing na het resetten weg blijft,zou het goed moeten wezen. Tot nu toe geen storingen meer.

        Reageer


        • #5
          Misschien wordt er op zondag door meer systemen tegelijkertijd gebruik gemaakt van het internet? Denk hierbij aan gaming apparatuur, smartphone's, laptops, tablets streaming (video, gaming, terug kijken, gemist). Denk ook aan downloaden via torrents.

          Misschien maak je automatisch gebruik van de kanalen. Kijk dan eens in je (modem)router of het kanaal wel op 1, 6 of 11 staat. Zoek diegene uit die het minst gebruikt wordt. Kan je apparatuur het aan en je hebt de EPC3940 kies dan voor de 5 GHz verbinding.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Beste jackvdriel,

            Ik heb je topic verplaatst van het Energieforum naar het Internet & Telefonieforum.

            Reageer


            • #7
              Allemaal leuk maar bij mij staan alleen een telefoon waar ik het nieuws op lees en emails en een vaste pc die ik maar gebruik als ik wat brieven schrijven moet dus veel gebruik ? en ja het zou best kunnen dat er op een kanaal veel meer gebruikers zitten maar daar moeten jullie voor zorgen dat het allemaal goed loop wij betalen en verder kan ik ook niet zo veel er zijn veel ouderen die kunnen wel internetten maar steeds opnieuw instellingen aanpassen dat is niet zo handig natuurlijk en ja door de week is het normaal gesproken redelijk/goed en de snelheid ja daar lopen de meningen ook uiteen maar ik vind dat als je voor 150mb betaald dat dat ook op je adres binnen komt ??
              Ik ben ook niet z,n techneut ik kan best aardig weg op de computer maar soms is het wel erg vervelend en worden we steeds op kosten gestuurd

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Caroline
                Misschien wordt er op zondag door meer systemen tegelijkertijd gebruik gemaakt van het internet? Denk hierbij aan gaming apparatuur, smartphone's, laptops, tablets streaming (video, gaming, terug kijken, gemist). Denk ook aan downloaden via torrents.

                Misschien maak je automatisch gebruik van de kanalen. Kijk dan eens in je (modem)router of het kanaal wel op 1, 6 of 11 staat. Zoek diegene uit die het minst gebruikt wordt. Kan je apparatuur het aan en je hebt de EPC3940 kies dan voor de 5 GHz verbinding.
                Ja wel allemaal niet zo makkelijk kan je natuurlijk ook weer op de klanten terug kaatsen maar als je betaal voor een produkt moet je dat ook goed kunnen ontvangen en het wijzigen van kanalen ja dat is allemaal leuk en aardig maar voor ouderen niet te doen en die zitten dan weer met de gebakken peren als jullie een produkt leveren willen de klanten ook geen half produkt (als je naar de winkel om een brood vraag geven ze ook een heel brood en geen half ?? je betaal tenslotte voor een heel produkt)

                Reageer


                • #9
                  Jackvdriel,

                  Aangezien je hier al diverse topics over hebt geopend, zoals:

                  deze

                  en deze

                  en deze

                  waarin je nadat er allerlei vragen zijn gesteld en suggesties en tips gegeven zijn niet meer reageert, is deze topic bij deze gesloten.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X