Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

5Ghz spontaan uitgeschakeld op de 3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 5Ghz spontaan uitgeschakeld op de 3940

    mijn 5Ghz Wifi werd uitgeschakeld ? Door het modem zelf ? Geen idee

    Ik keek in het modem en het stond op disabled, heel erg vreemd.

    Meer mensen die dit hebben ?

  • #2
    Ik had wel van de week dat ik niet kon verbinden met 5 Ghz netwerk alleen met 2.4 GHZ


    maar heb nu verbinding met beide netwerken. 5 voor de laptop en 2.4 voor andere apparatuur

    Reageer


    • #3
      Kan je het wel inschakelen?
      Al eens gereset?

      Reageer


      • #4
        Roof, je bent niet de enige en dat gaat verder in dit topic waar een fabrieksreset het probleem oploste.

        Reageer


        • #5
          Ik hoef niet te resetten, Ik ga gewoon het modem in en zet het weer aan. Maar hoe komt het dat het uitgescakeld wordt, dat wil ik graag weten

          Reageer


          • #6
            Raar geval Roof,dat het telkens uitgeschakeld wordt. Heb je geprobeerd het modem zelf eerst 30 seconden van het stroomnet af te koppelen,en daarna opnieuw geprobeerd?

            Reageer


            • #7
              bij mijn modem wordt de Channel Width regelmatig veranderd van "Auto" in "20 MHz only".
              niet echt een probleem, maar wel apart.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door meteoclinge
                Raar geval Roof,dat het telkens uitgeschakeld wordt. Heb je geprobeerd het modem zelf eerst 30 seconden van het stroomnet af te koppelen,en daarna opnieuw geprobeerd?
                Ja heb alles al geprobeerd, gewoon vreemd

                Reageer


                • #9
                  Bij mij werk alles nu goed. Zowel 5 GHZ voor de laptop als 2.4 MHZ voor de printer en gsm.

                  Reageer


                  • #10
                    Bij mij is de 5 GHZ ook ineens kwijt sinds gisteren. Zal de modem zo eens 30 seconden uitschakelen en dan weer aan. bedankt voor de tip

                    Reageer


                    • #11
                      Heb het modem weer gereset en het werkt weer op 5 GHZ. Wel moest ik even de dongel dan 5GHZ uit me laptop halen en er weer insteken voor hij het vond. Maar werkt weer

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X