Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weer een modem EPC3940 ontvangen na omzetting abonnement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Weer een modem EPC3940 ontvangen na omzetting abonnement

Hoi Mike,

Het lijkt er op dat je abonnementswijzing er voor heeft gezorgd dat er automatisch een bericht is gegaan naar het magazijn voor het toesturen van een nieuw modem. Wat idd raar is aangezien je al het nieuwste modem hebt staan.

Het modem kan je retour sturen. Als het goed is zit er een antwoordnummer bij voor gratis verzending. Zo niet, laat dit dan even weten.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Hoi Mike,

Het lijkt er op dat je abonnementswijzing er voor heeft gezorgd dat er automatisch een bericht is gegaan naar het magazijn voor het toesturen van een nieuw modem. Wat idd raar is aangezien je al het nieuwste modem hebt staan.

Het modem kan je retour sturen. Als het goed is zit er een antwoordnummer bij voor gratis verzending. Zo niet, laat dit dan even weten.
      Hoi, dat klopt dat zit erbij, ik zal hem retour zenden ....

Goed weekend,
      Mike.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mike
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        Hoi Mike,

Hoi, dat klopt dat zit erbij, ik zal hem retour zenden ....

Goed weekend,
        Mike.
        Het modem is zaterdag ontvangen bij de afzender. ( Magazijn )

Groeten,

Mike.

Reageer

Ik zie het ook terug in het systeem. Sluit het topic daarom ook af.
          A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X