Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPC 3940 modem laat geen 5Ghz mogelijkheden zien?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• EPC 3940 modem laat geen 5Ghz mogelijkheden zien?

Sorry repost, maar had bij andere al per ongeluk als beantwoord aangevinkt. Probleem is echter nog niet opgelost.

Ik heb een nieuw 3940 modem en deze vandaag geinstalleerd! Dat ging eigenlijk prima maar toen ik de wifi wilde instellen zag ik geen mogelijkheid tot 5Ghz.

De 2.4 is er wel maar de 5Ghz dus niet. Ik snap het niet. Het lampje van de 5Ghz brand voorop ook niet. Het lijkt wel of het is uitgeschakeld ofzo want als je in de HTML code gaat kijken staat alles wel klaar voor de 5Ghz om in te vullen, maar het staat allemaal verborgen.

Iemand dat wel eens gehad?

Ik heb het modem al hard gereset (met reset aan achterkant 10sec), maar dat hielp niets.

Een medeforum bewoner zei

Oorspronkelijk gepost door Vulpen
    Klinkt als een bug in de firmware. Morgen zal een moderator wel even langskomen om dit voor je na te kijken.
    Beste Moderator... wil je een nieuwe firmware installeren?

Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Beste Caroline, iemand is zo aardig geweest om een fabrieksreset te geven (blijkbaar lukt dat niet met de reset knop) en plots werkt alles naar behoren.

Reageer

Beste Caroline, na 10 maanden heb ik hier weer last van. Kan jij er alsnog naar kijken?

Reageer

Hallo tvdsluijs,

Volgens mij heb ik net gelezen dat je gaat denken over wanneer je de factory reset wilt.
          Zodra je dit wilt dan kun je ons een seintje geven en maken we dat in orde.
          Dit seintje kan via de mail naar [email protected] of telefonisch via de Klantenservice.

Reageer

Top ingeschoten voor morgen :-)

Reageer

Reageer

Reset was blijkbaar niet nodig. Delta heeft iets aangepast. Want het komt vaker voor dat de 5 GHz weg is na bridge mode.

Reageer

Hi, hier werkt de 5GHz ook plots niet meer, lampjes branden ook niet van de 5GHz en de 2,4GHz op de Cisco EPC3940. Het wachtwoord zegt hij steeds niet te herkennen.

Reageer

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X