Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen 5Ghz mogelijkheden op 3940 modem?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen 5Ghz mogelijkheden op 3940 modem?

    Ik heb een nieuw 3940 modem en deze vandaag geinstalleerd! Dat ging eigenlijk prima maar toen ik de wifi wilde instellen zag ik geen mogelijkheid tot 5Ghz.

    De 2.4 is er wel maar de 5Ghz dus niet. Ik snap het niet. Het lampje van de 5Ghz brand voorop ook niet. Het lijkt wel of het is uitgeschakeld ofzo want als je in de HTML code gaat kijken staat alles wel klaar voor de 5Ghz om in te vullen, maar het staat allemaal verborgen.

    Iemand dat wel eens gehad?

  • #2
    Staat onder "wireless"en tab "radio settings" 5Ghz misschien op disable?
    Ik zou wel het wachtwoord van je wifi-verbinding wijzigen, want dat heb je nu op een openbaar forum gezet!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door tvdsluijs
      Ik heb een nieuw 3940 modem en deze vandaag geinstalleerd! Dat ging eigenlijk prima maar toen ik de wifi wilde instellen zag ik geen mogelijkheid tot 5Ghz.

      De 2.4 is er wel maar de 5Ghz dus niet. Ik snap het niet. Het lampje van de 5Ghz brand voorop ook niet. Het lijkt wel of het is uitgeschakeld ofzo want als je in de HTML code gaat kijken staat alles wel klaar voor de 5Ghz om in te vullen, maar het staat allemaal verborgen.

      Iemand dat wel eens gehad?
      Klinkt als een bug in de firmware. Morgen zal een moderator wel even langskomen om dit voor je na te kijken.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Staat onder "wireless"en tab "radio settings" 5Ghz misschien op disable?
        Ik zou wel het wachtwoord van je wifi-verbinding wijzigen, want dat heb je nu op een openbaar forum gezet!
        Ja das natuurlijk niet mijn wachtwoord, zou wel heel makkelijk zijn. :S
        Een wachtwoord zoals deze is ook binnen een minuut te kraken. Het wachtwoord wat ik gebruik daar zitten hoofdletters en kleine letters in en andere tekens.

        Reageer


        • #5
          je kunt proberen om het modem m.b.v. de resetknop te resetten.
          ook kun je proberen om het modem via jouw MijnDELTA account in bridge mode te zetten.
          en daarna bridge weer uit te schakelen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            je kunt proberen om het modem m.b.v. de resetknop te resetten.
            ook kun je proberen om het modem via jouw MijnDELTA account in bridge mode te zetten.
            en daarna bridge weer uit te schakelen.
            Ja als bridge mode zou werken op MijnDELTA zou ik dat doen ja. Maar helaas ligt dat de hele dag al af en aan op zijn gat.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door tvdsluijs
              Ja als bridge mode zou werken op MijnDELTA zou ik dat doen ja. Maar helaas ligt dat de hele dag al af en aan op zijn gat.
              zojuist geprobeerd en geen probleem gehad.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                Oorspronkelijk gepost door tvdsluijs
                Ja als bridge mode zou werken op MijnDELTA zou ik dat doen ja. Maar helaas ligt dat de hele dag al af en aan op zijn gat.
                zojuist geprobeerd en geen probleem gehad.
                yep nu werkt het weer, maar geloof me het heeft de hele dag slecht gewerkt. Zie ook twitter, was niet de enige met het probleem

                Reageer


                • #9
                  Maar goed ik wacht de moderator dus even af totdat hij een nieuwe firmware er op zet?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                    Oorspronkelijk gepost door tvdsluijs
                    Ik heb een nieuw 3940 modem en deze vandaag geinstalleerd! Dat ging eigenlijk prima maar toen ik de wifi wilde instellen zag ik geen mogelijkheid tot 5Ghz.

                    De 2.4 is er wel maar de 5Ghz dus niet. Ik snap het niet. Het lampje van de 5Ghz brand voorop ook niet. Het lijkt wel of het is uitgeschakeld ofzo want als je in de HTML code gaat kijken staat alles wel klaar voor de 5Ghz om in te vullen, maar het staat allemaal verborgen.

                    Iemand dat wel eens gehad?
                    Klinkt als een bug in de firmware. Morgen zal een moderator wel even langskomen om dit voor je na te kijken.
                    Komt die vanzelf langs of moet ik iemand inlichten?

                    Reageer


                    • #11
                      Deze vraag is als beantwoord gemarkeerd dus alleen met een beetje geluk komt die moderator vanzelf langs
                      Echter ik lees nog niet dat je je modem echt hebt gereset met de resetknop. Misschien nog even proberen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                        Deze vraag is als beantwoord gemarkeerd dus alleen met een beetje geluk komt die moderator vanzelf langs
                        Echter ik lees nog niet dat je je modem echt hebt gereset met de resetknop. Misschien nog even proberen.
                        Oh ja, das niet handig. Nou dan open ik wel een nieuw item. Maar reset gedaan.... werkt helaas niet :-(

                        Reageer


                        • #13
                          Deze kan gesloten worden. Heb een nieuwe aangemaakt.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X