Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoon doet het niet na installatie monteur

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefoon doet het niet na installatie monteur

    Sinds 4 weken is het modem aangesloten door de installateur en heb nu pas de telefoon aan kunnen sluiten maar hij werkt niet ,moet ik hier nog iets voor instellen of is het plug en play ?


    grt Stanley

  • #2
    Wel aangesloten op line 1 van het modem.
    Brandt het ledje van line1?

    Je hebt wel een abonnement met telefonie genomen?

    Reageer


    • #3
      Ja ik heb een abonnement met telefonie en hij is ingeplugd op lijn 1 en het lampje tel 1 brandt.

      Reageer


      • #4
        Reset het modem eens.

        Had je geen nadere instructies van de installateur gehad?

        Reageer


        • #5
          Nee geen instructies gehad hij heeft het internet ingesteld en een plug aan de telefoonkabel gedaan en ingeplugd maar heeft dit niet gecontroleerd en aangezien wij in een verbouwing en verhuizing zaten heb ik de telefoon nog niet kunnen proberen.
          Ik zal het modem straks een resetten.

          Reageer


          • #6
            Ik heb het modem diverse keren gereset maar de lijn blijft dood ,ik kan wel onderling bellen met de telefoons.

            Reageer


            • #7
              @Stanley

              Zit je basisstation van je telefoons wel aangesloten op het modem? Dus niet een van de extra toestellen?
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Het basis station staat op het modem aangesloten

                Reageer


                • #9
                  Hallo stanley,

                  Klinkt gek, maar heb je de telefoonkabel ook al eens in de andere poort gedaan :8? Zo ja en je hebt nog geen verbinding, kun je dan je relatienummer eens sturen? Dan kijk ik een en ander even voor je na

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door stanley
                    Sinds 4 weken is het modem aangesloten door de installateur en heb nu pas de telefoon aan kunnen sluiten maar hij werkt niet ,moet ik hier nog iets voor instellen of is het plug en play ?
                    sluit eens een gewoon toestel met druktoetsen aan geen dect dan weet je of het modem goed functioneerd

                    grt Stanley

                    Reageer


                    • #11
                      Heb hem in de andere poort gedaan en gereset maar doet het nog niet

                      Reageer


                      • #12
                        Goedevond Sheena mijn relatienummer is [verwijderd]

                        Reageer


                        • #13
                          Stanley, ik heb je relatienummer uit je post verwijderd. Met deze informatie kunnen anderen aanpassingen maken aan je abonnement, dus dit kan beter niet op een publieke plek worden geplaatst. Wanneer een moderator om bepaalde gegevens vraagt, kun je deze het beste via een persoonlijk bericht naar ze sturen.

                          Ik heb het nummer wel doorgegeven aan Sheena. Zij zal later nog terugkomen op je probleem. We gaan ons best doen!

                          Reageer


                          • #14
                            Ok bedankt ik zal er aan denken

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X