Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem web mail op ipad

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem web mail op ipad

    Als ik op mijn iPad mijn mail via webmail wil lezen lukt dat niet. De mail laat zich niet openen.Ook het verwijderen gaat moeizaam.Nu is dit op het ogenblik geen problemen maar op vakantie ligt dat anders,

  • #2
    Je kan nu wel alles doen op Webmail, Addy?

    Als je op vakantie bent, kan je dan wel goed Internetten en heb je dan uitsluitend met Webmail problemen?
    Het kan natuurlijk ook aan de Internetverbinding liggen die je tijdens je vakantie gebruikt.

    Geen idee, wanneer je deze problemen ervaren hebt?
    Het was namelijk wel zo dat enige weken geleden tussen 17.00 -20.00 uur sommige klanten problemen hadden met Webmail. Maar dat is allemaal verholpen.

    Reageer


    • #3
      Ik heb dit thuis met een goede verbinding ontdekt Ik kan mijn mail gewoon lezen op mijn iPad alleen niet via webmail. Ze openen via webmail lukt niet . Het is geen hals zaak hoor.Op vakantie gebruik ik een gmail account. Ik vind het alleen vreemd. Op mijn pc werkt het wel goed.
      Trouwens bedankt voor je reactie.

      Reageer


      • #4
        Addy, je gebruikt Safari?
        Als je problemen ervaart met je Ipad met Webmail, herlaadt de pagina dan eens.
        Helpt dat?

        Reageer


        • #5
          Het herladen hielp niet maar wel iets anders n.l twee keer goed drukken en de mail opende .
          Op een iPad met safari moet je nooit twee keer op iets drukken Hier wel dus.Probleem opgelost.
          Hartelijk dank voor het meedenken.

          Reageer


          • #6
            Mooi zo!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X