Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Trage cisco modem/router

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Trage cisco modem/router

    Ik heb al sinds hij uitkwam een draadloze wifi cisco EPC 3925 modem. Sinds gisteren is mijn internet verhoogd naar 150 MBPS als ik echter een speedtest doe kom ik maximaal op 21 MBPS uit soms 19 MBPS.

    Nu zijn er een aantal mogelijkheden. Afstand modem/router is zon 2 meter. wel lag hij altijd achter een kast naast een radiator. De aansluiting van het moden/router is echter maar 30 cm. (Klein kabeltje van Zeelandnet) Ik zou deze kabel 2 meter kunnen verlengen en mijn modem/router naast de bank zetten dan is hij vrij van storingen.

    Verder zit er in mijn laptop een Qualcomm Atheros AR 9485 Wireless adapter waarvan ik niet weet of hij de snelheid wel aan kan. Weten jullie dat? Ik kan het niet vinden. er staat wel 802.Lb en er zit een Realtec PCIe family controller in.

    Dan zou ik ook instellingen kunnen veranderen als eco moce uit bij sisco en zend installatie op maximaal las ik ergens.

    Wat raaden jullie aan? ik zou graag tussen de 50 en de 100MBPS uit willen komen en minder storingen. Mijn hp printer raakt ook steeds zijn verbinding kwijt terwijl hij er bijna boven op staat.

  • #2

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X