Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnement omzetting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnement omzetting

    Ook ik heb mijn abonnement op 31-05-2016 omgezet van Breedband Premium naar TV & Internet Premium. Het zou op 01-06-2016 omgezet worden, maar tot op heden nog niet gebeurd.

  • #2
    Hoi Dirk1960,

    Welkom op het forum

    Wil je je relatienummer in een PB naar mij sturen?

    Reageer


    • #3
      Wij hebben hetzelfde punt. Op 2-5 internet Premium omgezet naar TV & Internet Premium. Dit zou per 1-6 gaan gebeuren maar helaas nog niets.
      En is de modem nog geschikt voor de hogere internetsnelheid? Het gaat om type EPC3212. Ik heb een PB gestuurd met gegevens.
      Ik wacht in spanning

      Reageer


      • #4
        Heb ze gezien, wordt aan gewerkt

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Sheena
          Heb ze gezien, wordt aan gewerkt
          Ik kreeg nu net een mail dat het omgezet is! Even gechekt op MijnDELTA en yes!!
          Snelle service!
          Fijn weekend!

          Reageer


          • #6
            Ook mijn omzetting aangevraagd de 27e nog niet gedaan!

            Reageer


            • #7
              Hier precies hetzelfde. Begin mei wijziging aangevraagd, zou per 01-06 omgezet worden, maar niets. Telefonisch contact gehad met klantenservice: Zou technisch probleem zijn, moest dus maar afwachten. Blijkt elders op dit forum dat men dus ook gewoon handmatig kan omzetten, maar dat is bij ons nog niet gebeurd.

              Reageer


              • #8
                Na mijn bericht direct de omzetting geregeld. Nu echter nog geen toegang tot de beloofde filmnet gedurende 2 maanden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door ber1970
                  Hier precies hetzelfde. Begin mei wijziging aangevraagd, zou per 01-06 omgezet worden, maar niets. Telefonisch contact gehad met klantenservice: Zou technisch probleem zijn, moest dus maar afwachten. Blijkt elders op dit forum dat men dus ook gewoon handmatig kan omzetten, maar dat is bij ons nog niet gebeurd.
                  Nu wel.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X