Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen nummerherkenning

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen nummerherkenning

    Ik heb plotseling geen nummerweergave meer. Telefoon is wel geschikt (FSK). Deed het altijd wel. Ook nu heb ik het nummer in beeld vanaf een andere telefoonaansluiting. Heb harde reset gedaan dmv resetknop. Geen resultaat. Internet en WiFi verder ok.
    Betreft nieuw modem Cisco EPC3940. Aan de installatie is niets veranderd. Vanuit Zeelandnet is de aansluiting opnieuw geactiveerd. Geen resultaat. Kan het modem de oorzaak zijn?

  • #2
    Hallo chrisB,
    Ik denk eerder aan je toestel, maar dat kun je testen door het bij een ander aan te sluiten en kijken of hij het daar wel doet.
    Lijkt me erg stug dat je modem hiervan de oorzaak is.

    Reageer


    • #3
      Hallo Adje. "Ook nu heb ik het nummer in beeld vanaf een andere telefoonaansluiting"

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door chrisB
        Hallo Adje. "Ook nu heb ik het nummer in beeld vanaf een andere telefoonaansluiting"
        Begrijp ik het goed....doet hij het wel op een andere aansluiting......dan ga ik idd aan je modem denken.

        Reageer


        • #5
          Hoi chrisB,

          Nummerweergave wordt geregeld door het telefoontoestel. Als die het dan opeens niet meer doet, dan is dit vaak toestel gerelateerd. Ook is het mogelijk dat de partij die je belt nummerweergave heeft uitgeschakeld.

          De werking van nummerweergave heeft iig niets met het modem te maken.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Dag Matthijs. Nee, het toestel is goed. Zoals ik al meldde, vanaf een andere locatie krijg ik het nummer van de beller wel in beeld. Ik zal tzt vragen of Zeelandnet kan helpen. Mogelijk toch iets met het modem.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door chrisB
              Dag Matthijs. Nee, het toestel is goed. Zoals ik al meldde, vanaf een andere locatie krijg ik het nummer van de beller wel in beeld. Ik zal tzt vragen of Zeelandnet kan helpen. Mogelijk toch iets met het modem.
              Ik heb je een pb gestuurd

              Reageer


              • #8
                Kijk eens in je MijnDELTA account hoe het ingesteld staat.

                Zie deze ZeelandNet Info over nummerweergave.
                [img]6ce69b4e-ffa0-4417-8c81-e2114d7640d5.jpg[/img]

                Reageer


                • #9
                  Ptrol,

                  Die optie zorgt er voor dat je nummer wordt meegezonden naar een ander, topicstarter heeft problemen met weergave op zijn eigen toestel, dat is niet iets dat je aan kan passen.

                  Reageer


                  • #10
                    Ok, Marco. Dan draaien we het om.

                    Werd je bij de test op een andere aansluiting door hetzelfde nummer gebeld, ChrisB?
                    Zo niet, kan het wellicht aan de instellingen liggen van degene die je thuis belde en waarvan je het nummer niet kon zien.

                    Reageer


                    • #11
                      Op de andere aansluiting heb ik met twee mobieltjes gebeld en kreeg ik gewoon het nummer van de beller in beeld. Met dezelfde mobieltjes thuis niet. Adje werkt eraan. Ik houd jullie op de hoogte.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door chrisB
                        Op de andere aansluiting heb ik met twee mobieltjes gebeld en kreeg ik gewoon het nummer van de beller in beeld. Met dezelfde mobieltjes thuis niet. Adje werkt eraan. Ik houd jullie op de hoogte.
                        Gaan er hier niet enkele zaken door elkaar lopen? Je begon je vraag (FSK/modem) over een vaste aansluiting lijkt me en nu gaat het ineens over mobieltjes....

                        Reageer


                        • #13
                          Zaak afgehandeld. Modem wordt omgeruild. Bedankt Adje.

                          Reageer


                          • #14
                            Dus modem defect.
                            Hoe heb je dit vastgesteld, ChrisB?
                            Lijkt me handig even te vermelden voor het geval een andere klant tegen gelijke problemen oploopt en deze topic doorneemt.

                            Reageer


                            • #15
                              Dit was de logische conclusie van customer support. Als het modem is vervangen zal ik het resultaat posten.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X