Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Google Drive problemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Google Drive problemen

    Krijg sinds de update van Google Drive boven versie 2.3.357.18.35 de melding "Oeps, Invoer-/uitvoerfout. De opslagruimte is mogelijk vol" als ik vanaf de Google Drive een app wil installeren op mijn Samsung S5 terwijl ik maar 1,75 GB van de 17 GB gebruik (10%).
    Downloaden van foto's, spreadsheets e.d. geeft geen probleem alleen dus apps geven bovenstaande melding.
    Diverse latere updates geinstalleerd maar melding blijft, dus gebruik ik maar de versie 2.3.357.18.35
    Zijn er mensen die dit probleem herkennen en evt een oplossing weten.
    Op zowel de Nederlandse als Engelse site van Google krijg ik geen verklaring/oplossing voor dit probleem dus hoop ik u op een slimme klant van Zeelandnet die mij kan helpen.

  • #2
    En als je die bewuste App's gewoon uit de Store download?
    Dezelfde versies waarvan op Google Drive de bestanden zijn opgeslagen.

    Reageer


    • #3
      Heb het volgende al geprobeerd:
      - app geladen van Play Store: geen probleem
      - zelfde app geladen van One Drive (ook cloud) : geen probleem
      - cache van S5 helemaal schoongemaakt en Google Drive opnieuw geinstalleerd en S5 opnieuw opgestart : PROBLEEM BLIJFT.
      Typisch is ook zoals ik heb aangegeven dat het vanaf een bepaalde versie van Google Drive (bij mij) fout gaat.

      Reageer


      • #4
        Zappy17, je kunt een nieuwere versie van Google Drive proberen. Of eventueel een oudere versie. Controleer wel goed welke uitvoering je nodig hebt, dit wordt op apkmirror.com ook uitgelegd.

        Normaal gesproken zou je de .apk ook eerst moeten kunnen downloaden, en vervolgens vanaf een andere app installeren

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor je reactie.
          Ik heb alle nieuwe updates van Google Drive steeds geinstalleerd en geprobeerd, maar moet steeds terug naar versie 2.3.357.18.35 want die werkt nog wel. (alle volgende versies geven bovengenoemd probleem)

          Reageer


          • #6
            Wil je even op Beste antwoord klikken als je geen verdere hulp nodig hebt? Dank je wel

            Reageer


            • #7
              Ik heb nog geen antwoord/oplossing gezien voor het probleem dus ik hoop nog steeds op het Beste antwoord

              Reageer


              • #8
                Ik zou gewoon versie 2.3.357.18.35 blijven gebruiken als deze wel goed werkt. Zeker als de nieuwere versie verder geen nieuwe dingen toevoegd. Een update is niet altijd een verbetering.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Doe ik ook, maar ik wil altijd graag weten waarom iets niet meer werkt (de oorzaak)

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door zappy17
                    Doe ik ook, maar ik wil altijd graag weten waarom iets niet meer werkt (de oorzaak)
                    Je zou evt een mail kunnen sturen naar de ontwikkelaar. Op de playstore zie je onderaan een e-mailadres staan. Wellicht kunnen ze je daar verder helpen. Mits je dat nog niet geprobeert had natuurlijk.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Heb dit probleem zowel op de Nederlandse als Engelse site (forum) van Google geplaatst echter zonder resultaat/oplossing.
                      Als je op Playstore kijkt zie je een e-mailadres en een website maar in beide gevallen kom je bij Google terecht.
                      Op de Engelse site blijkt dat er meer gebruikers zijn met een identiek probleem.
                      Bedankt voor het meedenken en gewoon een oude versie gebruiken is in dit geval dus het Beste Antwoord.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X