Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Coax en wifi router.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Coax en wifi router.

    Kan Delta ook een langere coaxkabel bij het wifi modem leveren (zodat het wifi modem inderdaad buiten een meterkast geplaatst kan worden!)?

  • #2
    Hallo spunsjketa,

    We hebben wel iets langere coaxkabels, deze zijn max. 70 cm lang. De reden waarom deze kabel niet te lang kan zijn is omdat anders het verlies te hoog is. Als je wil kan ik er wel zo 1 laten opsturen?

    Reageer


    • #3
      .....
      Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hallo spunsjketa,

      We hebben wel iets langere coaxkabels, deze zijn max. 70 cm lang. De reden waarom deze kabel niet te lang kan zijn is omdat anders het verlies te hoog is. Als je wil kan ik er wel zo 1 laten opsturen?
      Hoi Sheena. Bedankt voor je snelle reactie. Het punt is dat ik een coaxkabeltje heb van om en nabij de 70cm, maar dat is niet lang genoeg om het wifi modem buiten de meterkast te plaatsen. Voor mij betekent dit dat ik mijn meterkast zal moeten aanpassen.... Maar bedankt voor het aanbod.
      Wellicht dat ik de Cisco in bridge mode ga laten zetten zodat ik zelf het beheer over mijn netwerk behoud via mijn eigen wifi router.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door spunsjketa
        Wellicht dat ik de Cisco in bridge mode ga laten zetten zodat ik zelf het beheer over mijn netwerk behoud via mijn eigen wifi router.
        Dat is natuurlijk een goede oplossing Als je wil kan ik je hiermee verder helpen?

        Reageer


        • #5
          Nee bedankt, tenzij je je geroepen voelt mij te assisteren met het aanpassen van mijn meterkast

          Reageer


          • #6
            Haha als ik dat zou kunnen zou ik het meteen doen

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X