Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HELP adapter stuk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HELP adapter stuk

    Ik heb nog een oude cisco zeelandnetmodem en de 15v adapter daarvan is gisteren stuk gegaan. Ik heb een zeelandnet zakelijk abonnement maar als ik de 24hrs helpdesk bel dan neemt er niemand op, vreemd.
    Hoe kom ik aan een nieuwe 15V adapter? Ik heb een bedrijf en dat is ook in het pinksterweekend afhankelijk van een internetverbinding!

  • #2
    Hallo yuri, welkom op het forum.

    Iemand die laatst hetzelfde probleem had, kon de adapter zonder problemen omruilen bij de Mediamarkt. Ik weet niet waar je woont, maar wellicht dat een andere dealer van Zeelandnet (zoals BCC) je ook wil/kan helpen...

    Reageer


    • #3
      het probleem is dat nagenoeg alle winkels vandaag dicht zijn, anders was ik er al om geweest. Is er een reden dat de 24hrs helpdesk niet bereikbaar is?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door yuri
        het probleem is dat nagenoeg alle winkels vandaag dicht zijn, anders was ik er al om geweest. Is er een reden dat de 24hrs helpdesk niet bereikbaar is?
        Geen idee, misschien dat je via Twitter of Facebook wel contact kunt krijgen. Daar wordt ook buiten de openingstijden van de (particuliere) klantenservice wel gereageerd.

        Reageer


        • #5
          Knap lastig. De helpdesk is pas op maandag open. Als bedrijf zou ik er twee bestellen om te voorkomen dat je zonder verbinding komt te staan. Als je van de buren wifi waarneemt,vraag even of je inlogcode mag gebruiken totdat je nieuwe adapter binnen is.

          Succes!

          Reageer


          • #6
            Hallo,
            ik heb nog een 15V liggen, die kun je wel gebruiken tot je een nieuwe hebt.

            Reageer


            • #7
              Hallo allen ik heb het zelfde probleem gehad dit was met de Paasdagen dus toen ook winkels dicht en geen hulp van De hulpdiensten verschillende mede forumisten boden hulp ik ben 2e Paasdag nadat ik gebeld had mer de mediamarkt gegaan me gemeld bij de Foto-afdeling en na inlevering van mijn kapotte adapter kreeg ik een nieuwe ze wisten daar dar dat een gevaarlijke adapter was , ze hebben een soort jont-venture verhouding met Zeelandnet vandaar deze omruil actie Dit neemt niet het ongemak weg wat je dit moment hebt op een Pinksterdag bijvoorbeeld 2e Pinksterdag is de Mediamarkt vanaf 10 uur geopend. Succes

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door PeterdM
                Hallo,
                ik heb nog een 15V liggen, die kun je wel gebruiken tot je een nieuwe hebt.
                Bedankt! ik heb er een kunnen lenen. Service van Zeelandnet is 0 op dit gebied terwijl ik juist een zakelijk abonnement voor extra ondersteuning. Afijn. Ik hoop dat ze bij mediamarkt morgen mijn kapotte adapter willen omruilen voor een nieuwe.

                Reageer


                • #9
                  Yuri,

                  Zakelijk hoor je inderdaad 24/7 bij ons terecht te kunnen
                  We hebben het onderzocht en het bleek dat het menu niet helemaal optimaal ingesteld stond, dit is inmiddels gecorrigeerd, dus excuses voor het ongemak en bedankt voor je melding via het forum.
                  Als ik het goed heb begrepen heb je inmiddels een nieuwe opgestuurd gekregen inclusief reserve.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X