Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

traag internet ondanks...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • traag internet ondanks...


  • #2
    Hallo Leon,
    Test nou eerst eens de snelheid rechtstreeks op het modem.....dus geen routers of iets dergelijks ertussen..simpelweg een kabel van je modem naar je laptop. Als die goed is, dan weet je in ieder geval waar je het moet zoeken.

    Reageer


    • #3
      Lrem, welkom.
      Kan je wat meer details geven over wat je heb. Modem. Heb in een eerder topic gezegd dat de Ip6 firewall op het modem problemen kan geven met bepaalde Samsung producten, schakel deze eens uit op jouw modem.
      Maar goed, kijk ook eens hoe druk het is in de buurt met de Wifi.
      Qua kanaal die je gebruikt. heb er ook al last van gehad
      Groet duncan

      Reageer


      • #4
        Als we dat dan weten, wat vraagjes:

        + Welk abonnement heb je?
        + Welke wifi-modem? EPC 3925 of 3940
        + Log je wel in op je eigen Wifi-netwerk en niet bijv. op een wifi-spot?
        + Je gebruikt verder geen eigen router?
        + Welke afstanden probeer je te overbruggen?
        + Wat heb je aangepast n.a.v. het stappenplan?

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Reset het wifi-modem eens.
            Is de cable wel goed aangesloten van het wifi-modem, want bekabeld moet je je snelheid natuurlijk wel halen.

            Reageer


            • #7
              Ptrol, goede suggestie.
              Gewoon 2 minuten van de stroom af. Want daarvoor werkte het wel, iedereen kan verward raken. Ook modems.

              Reageer


              • #8
                Al meerdere keren gereset en mijn kabel gecontroleerd voor ik hier kwam

                Reageer


                • #9
                  Moderators, stuur een Pb en controleer zijn verbinding. Voor ons is het gissen.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste Lrem,

                    Ik ga er even van uit dat je deze berichten post vanaf je eigen aansluiting, op dat ip adres zie ik een modem dat al 44 dagen online staat ( dus ongetwijfeld heb je iets gereset, maar je modem iig niet )
                    Ik reset hem nu even op afstand, kan je daarna nog eens controleren?

                    Reageer


                    • #11
                      Nu is het wel goed en snap ik er helemaal niks meer van, maar goed. Bedankt!

                      Reageer


                      • #12
                        Mooi zo goed om te horen, wil je nog wel even het juiste antwoord op dit topic markeren als antwoord?
                        Op die manier is gelijk duidelijk wat de oplossing was, waar andere forumgebruikers dan weer hun voordeel mee kunnen doen.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X