Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Na stroomuitval blijven alle lampjes op modem branden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Na stroomuitval blijven alle lampjes op modem branden

    Na een stroomuitval blijven van men modem alle lichtjes branden. Heb de stroomschakelaar half uur uitgezet en het resultaat blijft hetzelfde. Achteraan het model is een resetknop, maar deze werkt ook niet. Is men modem kapot? Heb geen
    Internet of telefoon meer, dus bellen voor hulp lukt al niet... Graag hulp. Alvast dank

  • #2

    Reageer


    • #3
      Hoi Kcrvdk,

      Ik zie dat er een modem online staat op je verbinding. Is je verbinding verder wel stabiel? Ik zie namelijk wel wat afwijking op de downstream, maar dat kan ook een uitleesfout zijn. Heb je ook het nieuwe modem die de monteur had achtergelaten aangesloten?
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        hallo,

        door omstandigheden heeft de monteur enkel de modem en de adaptor achtergelaten en de kapotte opnieuw meegenomen.
        ik heb de modem aangesloten en hierop men router aangesloten.
        de verbinding valt inderdaad soms weg... aan wat kan dit dan liggen?

        Mvg

        Reageer


        • #5
          @Kcrvdk

          Kun je mij vertellen of je het modem op de hoofdaansluiting hebt aangesloten? Dus daar waar de televisiekabel je woning binnen komt?
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            @Kcrvdk

            We zijn inmiddels een week verder. Werkt alles weer naar behoren?
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Caroline
              @Kcrvdk

              We zijn inmiddels een week verder. Werkt alles weer naar behoren?
              Hallo,

              alles werkt, maar ik weet natuurlijk niet of alles op de volledige snelheid werkt.
              wat betreft de vraag of de modem op de aansluiting rechtstreeks zit, denk ik van wel.
              Aan de elektriciteitskast is een kabel getrokken die in de living uitkomt, daar zit de modem op aangesloten.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Kcrvdk
                Hallo,

                alles werkt, maar ik weet natuurlijk niet of alles op de volledige snelheid werkt.
                wat betreft de vraag of de modem op de aansluiting rechtstreeks zit, denk ik van wel.
                Aan de elektriciteitskast is een kabel getrokken die in de living uitkomt, daar zit de modem op aangesloten.
                Hoi Kcrvdk,

                Ik denk het eerlijk gezegd niet (dat de modem op de hoofdaansluiting zit). De hoofdaansluiting zit in de meterkast. De kabel die van daaruit naar de woonkamer gaat, is al te lang om de modem goed op te kunnen laten werken. Dat zien wij hier ook aan de signaalwaardes, die zijn niet goed. Je zult de modem moeten verplaatsen naar de meterkast.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Frans
                  Oorspronkelijk gepost door Kcrvdk
                  Hallo,

                  alles werkt, maar ik weet natuurlijk niet of alles op de volledige snelheid werkt.
                  wat betreft de vraag of de modem op de aansluiting rechtstreeks zit, denk ik van wel.
                  Aan de elektriciteitskast is een kabel getrokken die in de living uitkomt, daar zit de modem op aangesloten.
                  Hoi Kcrvdk,

                  Ik denk het eerlijk gezegd niet (dat de modem op de hoofdaansluiting zit). De hoofdaansluiting zit in de meterkast. De kabel die van daaruit naar de woonkamer gaat, is al te lang om de modem goed op te kunnen laten werken. Dat zien wij hier ook aan de signaalwaardes, die zijn niet goed. Je zult de modem moeten verplaatsen naar de meterkast.
                  Hallo,

                  Ik heb vandaag de modem verplaatst naar de meterkast, kan u eventueel kijken naar de signaalwaardes of deze nu wel goed zijn?

                  Alvast dank

                  Mvg

                  Kristof

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      verstuurd

                      Reageer


                      • #12
                        Kcrvdk, ik heb het even voor je nagekeken. Downstream en upstream hebben goede waardes. Met andere woorden: het signaal is nu in orde!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door niels
                          kcrvdk, ik heb het even voor je nagekeken. Downstream en upstream hebben goede waardes. Met andere woorden: Het signaal is nu in orde!
                          ok? Bedankt :d

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X