Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Klacht inzake service

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klacht inzake service

    Op 25 april hebben wij het alles in 1 pakket besteld. Op 2 mei werd bij u een werkorder uitgemaakt, maar tijdens verschillende (langdurige) telefoongesprekken waarbij iedereen aangeeft het vervelend te vinden dat we nog steeds geen internet (laat staan enige vorm van bevestiging) ontvingen, mochten we nog niemand spreken die jullie interne fout adequaat en per omgaande oplost.De standaard boodschap dat wij deze week te horen krijgen wanneer iemand langs komt is onacceptabel en al helemaal niet klantgericht. Is dit de juiste medium om zeer snelle actie te verzoeken? Of is het wellicht beter ons ongenoegen via TWITTER en FACEBOOK te melden?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Tollenaar
    Op 25 april hebben wij het alles in 1 pakket besteld. Op 2 mei werd bij u een werkorder uitgemaakt, maar tijdens verschillende (langdurige) telefoongesprekken waarbij iedereen aangeeft het vervelend te vinden dat we nog steeds geen internet (laat staan enige vorm van bevestiging) ontvingen, mochten we nog niemand spreken die jullie interne fout adequaat en per omgaande oplost.De standaard boodschap dat wij deze week te horen krijgen wanneer iemand langs komt is onacceptabel en al helemaal niet klantgericht. Is dit de juiste medium om zeer snelle actie te verzoeken? Of is het wellicht beter ons ongenoegen via TWITTER en FACEBOOK te melden?
    Beste Tollenaar,

    Welkom op het forum.

    Zou je mij even je postcode en huisnummer kunnen sturen zodat ik even kan kijken wat er hier aan de hand is?

    Reageer


    • #3
      *verwijderd door moderator* Het lijkt een opstapeling van fouten, maar het meest frustrerende is dat jullie klantenservice niet in staat is een Zeelandnet.nl fout efficient, effectief en naar mijn tevredenheid op te lossen. Alleen al vandaag zeker een uur aan de telefoon 'gehangen'. Erg jammer allemaal en echt verbazingwekkend dat we nu al 2 weken geen internet hebben.

      Reageer


      • #4
        Tollenaar, lijk mij verstandig om even postcode en nummer te verwijderen. Begrijp je frustratie! Maar stuur deze gegevens via een Pb.
        Iedereen kan dit zien.
        Duncan.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Tollenaar
          *verwijderd door moderator* Het lijkt een opstapeling van fouten, maar het meest frustrerende is dat jullie klantenservice niet in staat is een Zeelandnet.nl fout efficient, effectief en naar mijn tevredenheid op te lossen. Alleen al vandaag zeker een uur aan de telefoon 'gehangen'. Erg jammer allemaal en echt verbazingwekkend dat we nu al 2 weken geen internet hebben.
          Tollenaar,

          Het is mij niet duidelijk of er hier sprake is van een "fout". Een nieuwe internetaanvraag voor een particulier abonnement kan 3 weken duren, en dat staat ook duidelijk aangegeven op de website. Maar ik zal morgen even kijken wat er precies aan de hand is (ben momenteel niet op de zaak).

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frans
            Oorspronkelijk gepost door Tollenaar
            *verwijderd door moderator* Het lijkt een opstapeling van fouten, maar het meest frustrerende is dat jullie klantenservice niet in staat is een Zeelandnet.nl fout efficient, effectief en naar mijn tevredenheid op te lossen. Alleen al vandaag zeker een uur aan de telefoon 'gehangen'. Erg jammer allemaal en echt verbazingwekkend dat we nu al 2 weken geen internet hebben.
            Tollenaar,

            Het is mij niet duidelijk of er hier sprake is van een "fout". Een nieuwe internetaanvraag voor een particulier abonnement kan 3 weken duren, en dat staat ook duidelijk aangegeven op de website. Maar ik zal morgen even kijken wat er precies aan de hand is (ben momenteel niet op de zaak).
            Dank, maar no worries. Een zeer behulpzame collega bevestigde de fout inmiddels en heeft de aanvraag opnieuw ingevoerd. Inmiddels haar formele ontvangstbevestiging gekregen, maar nog geen datum van aansluiting. Ik mag toch aannemen dat Zeelandnet.nl hier met gezinde spoed een extra effort levert en ons vandaag nog laat weten op welke dag deze week toegang tot het internet wordt verschaft? Niet zo frustrerend namelijk als op een terrasje of bij (schoon) ouders hun wifi te kunnen gebruiken.

            Reageer


            • #7
              Frans; ik voel de dringende behoefte te melden dat mij op 25 april 10 werkdagen werd beloofd en er nooit over 3 weken werd gesproken. Verder heb ik vandaag weer geprobeerd door jullie klantenservice fire wall heen te komen en bruikbare informatie of wellicht zelfs een aansluitdatum (deze week graag), maar tot mijn grote - en die van je collegae van klantenservice - wederom zonder succes. Zou je me kunnen laten weten bij wie ik bruikbare informatie kan krijgen, anders dan 'iemand neemt binnenkort contact met u op' ? Ik snap ook niet waarom het activeren van een signaal/nieuwe account zo enorm lang moet duren. Wij hebben een eigen router en in mijn beleving moet moet Zeelandnet alleen even de bekende schakelaar omzetten. Zo werkt dat wereldwijd namelijk. Excuses voor de lichte vorm van sarcasme en mijn aandringen, maar dit forum lijkt de enige manier om jullie ongetwijfeld goedwillende, maar in ons geval dramatisch ontoereikende klantenservice te vermijden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Tollenaar
                Frans; ik voel de dringende behoefte te melden dat mij op 25 april 10 werkdagen werd beloofd en er nooit over 3 weken werd gesproken. Verder heb ik vandaag weer geprobeerd door jullie klantenservice fire wall heen te komen en bruikbare informatie of wellicht zelfs een aansluitdatum (deze week graag), maar tot mijn grote - en die van je collegae van klantenservice - wederom zonder succes. Zou je me kunnen laten weten bij wie ik bruikbare informatie kan krijgen, anders dan 'iemand neemt binnenkort contact met u op' ? Ik snap ook niet waarom het activeren van een signaal/nieuwe account zo enorm lang moet duren. Wij hebben een eigen router en in mijn beleving moet moet Zeelandnet alleen even de bekende schakelaar omzetten. Zo werkt dat wereldwijd namelijk. Excuses voor de lichte vorm van sarcasme en mijn aandringen, maar dit forum lijkt de enige manier om jullie ongetwijfeld goedwillende, maar in ons geval dramatisch ontoereikende klantenservice te vermijden.

                Reageer


                • #9
                  Frans, bedankt voor je support. Een PA verwacht niemand, maar een klantenservice in staat stellen duidelijke en bruikbare antwoorden te geven zal voor zowel je collegae als de beller een hele verbetering zijn. Jouw aanpak snijdt hout en ik geef je graag de ruimte uit te zoeken of je iets kan regelen. Geen internet is killing voor een zelfstandige met studerende kinderen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Frans
                    Oorspronkelijk gepost door Tollenaar
                    Frans; ik voel de dringende behoefte te melden dat mij op 25 april 10 werkdagen werd beloofd en er nooit over 3 weken werd gesproken. Verder heb ik vandaag weer geprobeerd door jullie klantenservice fire wall heen te komen en bruikbare informatie of wellicht zelfs een aansluitdatum (deze week graag), maar tot mijn grote - en die van je collegae van klantenservice - wederom zonder succes. Zou je me kunnen laten weten bij wie ik bruikbare informatie kan krijgen, anders dan 'iemand neemt binnenkort contact met u op' ? Ik snap ook niet waarom het activeren van een signaal/nieuwe account zo enorm lang moet duren. Wij hebben een eigen router en in mijn beleving moet moet Zeelandnet alleen even de bekende schakelaar omzetten. Zo werkt dat wereldwijd namelijk. Excuses voor de lichte vorm van sarcasme en mijn aandringen, maar dit forum lijkt de enige manier om jullie ongetwijfeld goedwillende, maar in ons geval dramatisch ontoereikende klantenservice te vermijden.

                    Dag Frans, de tijd gaat snel en omdat we nog steeds geen informatie mochten ontvangen, toch maar weer een berichtje richting jou alvorens jullie 'klantenservice' te bellen. Weet je inmiddels wanneer wij aangesloten worden????

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Tollenaar
                      Dag Frans, de tijd gaat snel en omdat we nog steeds geen informatie mochten ontvangen, toch maar weer een berichtje richting jou alvorens jullie 'klantenservice' te bellen. Weet je inmiddels wanneer wij aangesloten worden????
                      Hallo Tollenaar,

                      Ik heb heel even in het systeem gekeken en zie een afspraak staan voor 17-5 tussen 13:00 en 16:00

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Tollenaar
                        Dag Frans, de tijd gaat snel en omdat we nog steeds geen informatie mochten ontvangen, toch maar weer een berichtje richting jou alvorens jullie 'klantenservice' te bellen. Weet je inmiddels wanneer wij aangesloten worden????
                        Hoi Tollenaar,

                        Zoals Sheena al aangeeft staat er nu een afspraak, maar dat zul je zelf waarschijnlijk het beste weten. Gisteren hebben ze ook geprobeerd om je te bereiken (rond 10:15) maar dat is helaas niet gelukt. Ik ga er vanuit dat het nu is afgehandeld en zal even in de gaten houden of de installatie naar wens verloopt.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb gezien dat de aansluiting inmiddels actief is dus ik neem aan dat het nu is afgehandeld.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X