Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellingen Outlook 2007

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellingen Outlook 2007

    Goedenavond, ik ben Frits
    Ik wil outlook als E-mail programma gaan gebruiken en heb mijn accountinstellingen voor het gebruik het Outlook E-mail programma willen instellen, maar ook met de welwillende hulp van de helpdesk is het (nog) niet gelukt.
    Is er iemand die een idee heeft waar het probleem zit.
    Ik heb samen met de zeer kundige en aardige mevrouw van de helpdesk in meer dan een half uur alle mogelijke instellingen geprobeerd en gecontroleerd, maar mijn computer blijft de melding geven: "Geef gebruikersnaam en wachtwoord op" Serverinstelling is dan pop3.live.com gebruikersnaam en wachtwoord zijn o.k. Ik gebruik de geupdatete versie van windows 10
    Wie weet is er iemand die mij kan helpen, bij voorbaat dank. Groet Frits

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door ostzijde
    Goedenavond, ik ben Frits
    Ik wil outlook als E-mail programma gaan gebruiken en heb mijn accountinstellingen voor het gebruik het Outlook E-mail programma willen instellen, maar ook met de welwillende hulp van de helpdesk is het (nog) niet gelukt.
    Is er iemand die een idee heeft waar het probleem zit.
    Ik heb samen met de zeer kundige en aardige mevrouw van de helpdesk in meer dan een half uur alle mogelijke instellingen geprobeerd en gecontroleerd, maar mijn computer blijft de melding geven: "Geef gebruikersnaam en wachtwoord op" Serverinstelling is dan pop3.live.com gebruikersnaam en wachtwoord zijn o.k. Ik gebruik de geupdatete versie van windows 10
    Wie weet is er iemand die mij kan helpen, bij voorbaat dank. Groet Frits
    Pop3.live.com wil zeggen dat je de server van live.com gebruikt. Dan heb je de naam en password nodig van live.com.

    Reageer


    • #3
      Goedemorgen Frits!

      Wij hebben elkaar gister gesproken Vind het nog steeds jammer dat het niet in 1x gelukt is, maar heb nog even verder gezocht en kwam uit op deze pagina. Zou je eens willen kijken of je Outlook met deze instellingen wel aan de gang krijgt? Zo niet, hoor ik het graag

      Reageer


      • #4
        Outlook2007?
        Dan zijn er heel wat updates voor Outlook 2007 op te halen.
        Ben je helemaal bij?

        Inlognaam en password zijn ok?
        Heb je dat gecontroleerd in Webmail van Live.com bijv.?

        Reageer


        • #5
          @Ptrol,

          Je caps was blijven hangen volgens mij, heb het even aangepast, komt wat vriendelijker over

          Reageer


          • #6
            Dank, Sheena, maar het woordje "helemaal" wilde ik echt extra accentueren.
            Dus niet voor niets met Hoofdletters geschreven.

            Ik meen me te herinneren dat dergelijke meldingen wel eens voorkwamen, maar na alles bijgewerkt ( updates) te hebben opgelost waren.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Dank, Sheena, maar het woordje "helemaal" wilde ik echt extra accentueren.
              Dus niet voor niets met Hoofdletters geschreven.
              Dan kun je ook accentjes gebruiken komt wat sympathieker over... Maar goed, terug naar het probleem van Frits

              Reageer


              • #8
                Frits, welke versie heb je nu?
                Minimaal ondersteunde versie is 12.0.6680.5000 of later) in Windows10.

                Zo niet en heb je een eerdere versie dan 12.0.6680.5000), voer dan eerst een van de volgende handelingen uit:

                Werk Outlook 2007 zo mogelijk bij naar een ondersteunde versie. Ga hiervoor naar Stap 2: Outlook 2007 bijwerken als uw huidige versie niet wordt ondersteund. Dit is de beste manier als uw huidige versie niet wordt ondersteund, omdat u dan volledige toegang tot uw e-mailaccount hebt.

                Bron: https://support.office.com/nl-nl/art...rs=nl-NL&ad=NL

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  Goedemorgen Frits!

                  Wij hebben elkaar gister gesproken Vind het nog steeds jammer dat het niet in 1x gelukt is, maar heb nog even verder gezocht en kwam uit op deze pagina. Zou je eens willen kijken of je Outlook met deze instellingen wel aan de gang krijgt? Zo niet, hoor ik het graag

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X