Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Highwinds

    Waarom i s de kwaliteit van de highwinds nieuwsserver zo slecht t.o.v. andere payservers ?

  • #2
    Highwinds is geen echte pay-server.
    maar wat is er mis met de kwaliteit ??

    Reageer


    • #3
      Highwinds is zelfs de grootste pay-server.
      Ik heb er zelf geen problemen mee.
      Kun je aangeven wat er voor jou dan zo slecht is?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Marco77
        Highwinds is zelfs de grootste pay-server.
        Ik heb er zelf geen problemen mee. Kun je aangeven wat er voor jou dan zo slecht is?
        Ik heb geen ervaring met deze server omdat er wat beperkingen zijn die je bij een payserver (als je daarvoor kiest) niet hebt:

        Highwinds is alleen beschikbaar voor abonnees van Zeelandnet.NL (_indirect_ dus wel een soort payserver maar niet zoals wij die kennen) en zeker niet de grootste.

        Newsserver: highwinds.zeelandnet.nl
        Poort: 119 (payserver
        Aantal connecties (threads): 4 (payserver 20)
        Snelheid per connectie: maximaal 4 Mbps (payserver 100-200Mbps)
        Snelheid totaal: maximaal 16 Mbps (payserver 100-200-400 Mbps)

        Eigenlijk is de snelheid niet echt van belang omdat je je download(s) kunt laten uitvoering op de achtergrond - al je er echter voor wilt betalen, dan krijg je er ook iets voor terug.

        Limiet: 50 GB (payserver onbeperkt)
        Retentie: 1100 dagen