Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

inloggegevens van mijn delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • inloggegevens van mijn delta

    ik weet mijn inlog gegevens voor mijn delta niet meer want het email wat ik nu gebruik *e-mailadres verwijderd door moderator * herkent ie niet hoe kan ik achter mijn inlog gegevens komen om te kunnen inloggen op mijn delta

  • #2
    Goede middag,
    Ik weet niet of de mogelijkheid bestaat uw bericht te *editten*. Maar het is niet slim om hier open en bloot een werkend mailadres neer te zetten. Spammers kunnen daar dankbaar gebruik van maken.

    Reageer


    • #3
      om te beginnen is het niet verstandig om een compleet email-adres te vermelden.
      want dat is een ideale ingang voor spam.
      als je het originele email-adres, wat je hebt gebruikt voor Mijn Delta, niet meer weet, dan kun je het beste de klantenservice bellen.

      Reageer


      • #4
        Hallo M de Poorter,

        Welkom op het forum

        Ik heb je mailadres even verwijderd, want anders kan er inderdaad misbruik van gemaakt worden

        Als je een paar jaar geleden een account hebt aangemaakt voor MijnDelta, zul je dit opnieuw moeten doen omdat MijnDelta vorig jaar opnieuw is uitgebracht

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X