Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

e-mail op server Zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • e-mail op server Zeelandnet

    met de komst van Outlook 2016 in combinatie met Windows 10 kan ik niet meer vinden waar ik een vinkje kan zetten dat voorkomt dat e-mail op de server achterblijft. Nu stroomt mijn mailbox op de server vol en krijg ik meldingen dat ik deze moet leegmaken.

  • #2
    Hier vind je de mailinstellingen van ZeelandNet voor Outlook 2016 .

    Had je wellicht eerder POP3 ingesteld ( met verwijderen na ? dagen ) en heb je nu een IMAP account?

    Reageer


    • #3
      Dat was dubbel.

      Reageer


      • #4
        inderdaad, nu heb ik IMAP.
        Bedoelt u dat schuifje, moet ik dat naar links schuiven.

        of dit een oplossing is weet ik niet. Het gaat mij er om dat ik mijn e-mails kan bewaren en ook terug kan inzien. Als ik de server opschoon verdwijnt er 25 Mb

        Reageer


        • #5
          Zorg eerst dan je alle Updates voor Outlook2016 opgehaald hebt, want er waren tot voor kort probelemen met Outlook2016 in Pop3.
          Je dient minimaal te updaten naar versie 16.0.6568.2036 of hoger.

          Controleer dat eerst goed voordat je aan de slag gaat!!!!

          Open daarna Outlook2016 en maak een nieuw account aan.
          Doe het handmatig.
          Maar nu wel een pop3 account. Zie de link met instellingen van ZeelandNet.

          Als het goed is, heb je nu wel een tabblad Geavanceerd en kan je bewaren op de server gedurende een aantal dagen aanvinken.

          Dan haal je de mail op je computer binnen en loopt je Mailbox niet meer vol.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X