Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer is grote Kwaliteitsslag in de Digitale Dienstverlening van Delta/Zeelandnet afgerond

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer is grote Kwaliteitsslag in de Digitale Dienstverlening van Delta/Zeelandnet afgerond

    In dit kader hebben we allemaal een upgrade in ons abonnement mogen ontvangen.
    Echter er worden nog volop werkzaamheden uitgevoerd om dit te effectueren.
    Wanneer denkt Delta/ZeelandNet dat dit afgerond is?

    Kort nadat Alle abo's stapsgewijs verhoogd werden, kwam de beta Delta Live TV App beschikbaar.
    Helaas met wat kinderziektes, maar waar volgens de Moderators hard aangewerkt wordt. Nu draait deze APP enkele weken.
    Steeds meer klanten weten deze App ook te vinden en te gebruiken.
    Echter op Prime Time, Uitzendingen van Sportevenementen, Bekende spellenprogramma's en bijzondere dagen zoals gisteren gaat het flink mis.
    Er werd op het Forum al diverse malen gesuggereerd dat dit ook "capaciteitsproblemen" zouden kunnen zijn.

    Kunnen en mogen we dat volledig uitsluiten?

  • #2

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Ptrol, hier kan ik me 100% bij aansluiten. Zou ook graag eens een antwoord zien wat de stand van zaken is.

          Reageer


          • #6
            ZeelandNet/Delta, beide vragen staan nog open.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              ZeelandNet/Delta, beide vragen staan nog open.
              Als de werkzaamheden omtrent de snelheidsverbetering zijn afgerond (voor heel Zeeland) dan zullen we dat te zijner tijd melden. Wat betreft CloudPVR, er is al meerdere malen aangegeven dat er nog aan wordt gewerkt. Mochten er problemen zijn qua capaciteit dan mag je ervan uit gaan dat die worden opgepakt als dat noodzakelijk is.

              Reageer


              • #8
                Bedankt Frans voor je antwoord:

                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Als de werkzaamheden omtrent de snelheidsverbetering zijn afgerond (voor heel Zeeland) dan zullen we dat te zijner tijd melden. Wat betreft CloudPVR, er is al meerdere malen aangegeven dat er nog aan wordt gewerkt. Mochten er problemen zijn qua capaciteit dan mag je ervan uit gaan dat die worden opgepakt als dat noodzakelijk is.
                Samengevat, wachten we geduldig op het "groene" sein en meen ik dus uit je woorden te mogen concluderen dat de huidige problematiek van de Delta TV App geen capaciteitsprobleem is.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Bedankt Frans voor je antwoord:

                  Samengevat, wachten we geduldig op het "groene" sein en meen ik dus uit je woorden te mogen concluderen dat de huidige problematiek van de Delta TV App geen capaciteitsprobleem is.
                  Nee, dat heb ik niet gezegd. Sterker nog, ik heb het vermoeden dat vooral de aanloopproblemen met capaciteits-issues te maken hadden. Zoals je weet is de CloudPVR helemaal nieuw, werkt heel anders dan de vorige live TV oplossing en is het dus moeilijk in te schatten wat je precies nodig hebt. Mocht dat niet genoeg zijn dan moet capaciteit worden uitgebreid. Tegenwoordig is dat heel goed te doen met schaalbare software en dingen als virtuele servers.

                  Ik zou het overigens prettig vinden als je niet je eigen "antwoorden" probeert op te krikken met dit soort vragen. Zeker niet als ik je een antwoord geef die jij vervolgens niet markeert als antwoord.

                  Reageer


                  • #10
                    Dan had ik je uitleg in eerste instantie toch niet goed begrepen, Frans.
                    Bij capaciteitsprobleem dacht ik namelijk meer hardware matig.
                    Maar deze capaciteitsproblematiek/materie kan dus software matig bijgestuurd worden.

                    Ea lijkt me ook moeilijk in te schatten.
                    Je kan immers met maar liefst 5 apparaten ervan gebruik maken.
                    Nu komen er ook nieuwe abonnementen aan die uitgebreid worden met onderdelen van deze service.
                    Dan nog een zomer vol Sportevenementen voor de deur.

                    Noem geduld hebben overigens in deze materie maar niet eens het beste antwoord, Frans! Maar ik zal eraan denken.

                    Reageer


                    • #11
                      Gelukkig zijn we niet vertegenwoordigd op dat voetbaltoernooi :-) Dat scheelt enorm :-)
                      En Ptrol....geduld hebben is trouwens een 'schone zaak', dus zit nu niet heel Zeelandnet inclusief moderatoren achter de vodden, of tegen de schenen te schoppen. Dat geeft alleen maar meer ergernis voor iedereen.

                      Zoals Frans het hierboven al perfect heeft uitgelegd, is het overduidelijk dat ze er met zijn allen bovenop zitten.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus
                        Gelukkig zijn we niet vertegenwoordigd op dat voetbaltoernooi :-) Dat scheelt enorm :-)
                        En Ptrol....geduld hebben is trouwens een 'schone zaak', dus zit nu niet heel Zeelandnet inclusief moderatoren achter de vodden, of tegen de schenen te schoppen. Dat geeft alleen maar meer ergernis voor iedereen.

                        Zoals Frans het hierboven al perfect heeft uitgelegd, is het overduidelijk dat ze er met zijn allen bovenop zitten.
                        Dank je wel Rinus! Fijn dat de boodschap dus blijkbaar toch overkomt. Al is het helaas niet bij iedereen.

                        Je hebt trouwens gelijk betreffende dat voetbaltoernooi. Wat een drama. Maar ergens wel leuk dat de Belgen het tegenwoordig beter doen dan wij. Daar hebben ze lang naar uitgekeken.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X