Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

document opslaan

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • document opslaan

    Ik wil graag weten op welke wijze ik een document kan opslaan (bv sollicitatiebrief) zodat ik deze opnieuw op kan roepen en eventueel wijzigingen aan kan brengen.
    Ik heb dit geprobeerd bij "opslaan" en "opslaan als". Ik kan de documenten terugvinden in mijn map documenten.
    Wanneer ik het volgende doe: (paperclip) document toevoegen krijg ik in mijn e-mailbericht een korte verwijzing maar niet de volledige tekst die ik kan wijzigen.
    Weet iemand wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe ?????

    Ik hoor graag.
    MVG Martin

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mheijden
    Ik wil graag weten op welke wijze ik een document kan opslaan (bv sollicitatiebrief) zodat ik deze opnieuw op kan roepen en eventueel wijzigingen aan kan brengen.
    Ik heb dit geprobeerd bij "opslaan" en "opslaan als". Ik kan de documenten terugvinden in mijn map documenten.
    Wanneer ik het volgende doe: (paperclip) document toevoegen krijg ik in mijn e-mailbericht een korte verwijzing maar niet de volledige tekst die ik kan wijzigen.
    Weet iemand wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe ?????

    Ik hoor graag.
    MVG Martin
    Met welk mailprogramma werkt u? Als dat Windoiws live mail is opent u een mail die u wilt versturen. Bovenin staat dan een regel met invoegen. als u die aanklikt en dan klikt op invoegen, kunt u het bewuste document zoeken en daar op klikken en dan openen dan wordt het automatisch in uw mail neer gezet.

    Reageer


    • #3
      Hallo mheijden,

      Is het nog gelukt?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X