Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

modem valt steeds vaker even weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • modem valt steeds vaker even weg

    laatste 2 weken valt de epc modem steeds vaker een minuutje weg (regio hulst)
    ja heb de goede cat kabel en ja heb de wifi twee verschillende id voor 2,4 en 5 gegeven.

  • #2
    dat is vrij normaal bij zeelandnet. Als je dit meld dat hebben ze het doorgemeten en is er niets aan de hand.
    Het slaat gewoon nergens op .
    Men geeft je het gevoel dat men luistert ,alleen hebben ze oordoppen in......
    Het is niet voor niets dat ze terrein verliezen.

    Reageer


    • #3
      Modem valt weg? Herstart deze dan? Leds starten opnieuw op op het Wifi-Modem?

      Je gebruikt geen Avast als virusscanner?
      Bekende problemen Avast zie hier

      Reageer


      • #4
        Luc, als je me via een prive bericht je postcode & huisnr stuurt kijk ik het maandag graag even na voor je.
        @renehofs: mag ik uit je posting opmaken dat je ook problemen hebt met uitval?
        Als de klantenservice je verbinding doormeet en uitval ziet zullen ze dit echt wel melden, uitval in je eigen netwerk/apparatuur kunnen we niet zien , houdt niet in dat er niets aan de hand is maar dingen die we niet zien zijn knap lastig aan te wijzen/op te lossen op afstand.
        Stuur anders ook even je gegevens zodat ik het na kan kijken voor je.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X