Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet valt geregeld weg (bedraad).

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet valt geregeld weg (bedraad).

    De internet verbinding valt de laatste tijd regelmatig weg, het valt op dat op datzelfde moment ook de televisie kanalen storen/blokjes vertonen.
    Wat kan er aan de hand zijn ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Kupamalam
    De internet verbinding valt de laatste tijd regelmatig weg, het valt op dat op datzelfde moment ook de televisie kanalen storen/blokjes vertonen.
    Wat kan er aan de hand zijn ?
    Hoi Kupamalam, en welkom op het forum.

    Het zou goed kunnen dat er wat problemen zijn bij de signaal aanvoer van het kabelsignaal. Als je even in een privebericht je postcode en huisnummer stuurt ga ik morgen even voor je kijken of ik iets kan ontdekken.

    Reageer


    • #3
      Hoi Kupamalam,

      Ik zie inderdaad dat vooral de downstream waardes op het modem niet in orde zijn. Dat zou kunnen duiden op problemen met het signaal waar de TV dan ook last van heeft. Staat je modem in de meterkast of in de huiskamer?

      Reageer


      • #4
        Mij modem staat in de meterkast.

        Reageer


        • #5
          Zou je voor de zekerheid eens kunnen nakijken of de aansluiting nog helemaal goed zit, even de stekkers aandraaien en controleren?

          Reageer


          • #6
            Je bedoelt de zwarte draad met stekkers van de aansluiting naar de modem ? deze heb ik gecontroleerd en zitten goed vast.

            Reageer


            • #7
              Gisteravond weer veel rode lampjes op de modem.........
              Ook het tweede lampje bij DS ?

              Reageer


              • #8
                Kupamalam,

                Ik maak er een storingsmelding voor aan.
                Overigens, de oranje lampjes bij ethernet geven aan dat er op die poort een apparaat verbonden is dat maximaal 100Mbps aan kan, bij ! Gbps zijn ze groen, dit stukje klopt dus wel.
                Voor de rest ga ik zorgen dat het opgelost wordt voor je.

                Reageer


                • #9
                  Bedankt , maar wat houdt dat in : Ik maak er een storingsmelding voor aan ?

                  Reageer


                  • #10
                    Dat betekent dat ze contact met je opnemen voor een afspraak met een monteur.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Kupamalam
                      Gisteravond weer veel rode lampjes op de modem.........
                      Ook het tweede lampje bij DS ?
                      En even voor de volledigheid, een oranje DS lampje betekent dat de modem in "narrow band mode" zit, en dus maar 1 downstream kanaal gebruikt (in plaats van 8). Dat wordt veroorzaakt door een probleem in de downstream (zoals ik al zei) en de monteur gaat dat voor je oplossen.

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi Kupamalam,

                        Ik zie dat er op 28-04 een monteur is geweest, zijn alle problemen hiermee opgelost ?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X