Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik weet mijn hoofdaccount niet meer en wil mijn modem installeren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik weet mijn hoofdaccount niet meer en wil mijn modem installeren

    Hallo,

    Vandaag begonnen aan de installatie van mijn nieuwe modem. Alleen vraagt hij om dingen die ik dus niet meer weet #lomp

    Ik weet mijn hoofd account bij zeelandnet niet meer. Deze heb ik 1 keer aangemaakt en opgeschreven maar in een driftige opruim bui heb ik dat weggegooid. Hoe kan ik nu achter die gegevens komen?

    Een wachtwoord is niet het probleem, deze kun je opnieuw aanmaken.

    Alvast bedankt

  • #2
    je gebruikersnaam is volgens mij het primaire email adres zonder @zeelandnet.nl.

    Reageer


    • #3
      Je kan je hoofd account zelf niet aanmaken , deze krijg je via een brief van zeelandnet. Als je deze brief niet meer heb dan moet je een nieuw account/wachtwoord aanvragen via helpdesk. Deze zal dan toegestuurd worden via de post. je kan telefonisch niet je account en wachtwoord opvragen.

      Reageer


      • #4
        @kbroers

        Als je tegen problemen aanloopt bel dan met onze klantenservice. Wij kunnen op afstand ook een aantal dingen voor jou regelen. We zijn vandaag tot 13:00 uur bereikbaar op 0113 - 37 77 70.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Hey kbroers, is je modem inmiddels succesvol aangesloten? Zo ja, wil je dan even het beste antwoord markeren?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X