Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle lijnen zijn bezet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alle lijnen zijn bezet

    Sorry zeelandnet, ben al jaren lid bij jullie en tot nu toe heel tevreden, maar in 1 week tijd nog nooit zoveel storingen gehad als nu.

    Gisteren kon ik niet eens internetten, maar ergo: Mijn huistelefoon doet het ook niet. Daar is wel mijn alarm kastje aan verbonden. Wat als ik pijn op mijn borst krijg en het heeft geen zin om op het knopje te drukken en hij ontvangt dat bericht niet? Ergo: Als ik kom te overljden door een hart infarct? Net weer geprobeerd om een vriendin te bellen, maar krijg te horen: Alle lijnen zijn bezet:@ .

  • #2
    Hoi Yvonne,

    Ik heb gelijk je verbinding nagekeken. Zie dat je het modem iig wel al een hersart hebt gegeven. Wacht na het herstarten van je modem even vijf minuten en herstart daarna ook nog de router. Herstart ook even het basisstation van de telefoon.

    Op de verbinding zie ik verder geen verstoring ontstaan. Krijg je bij het bellen naar alle nummers de melding dat alle lijnen bezet zijn?
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Beste Yvonne,

      Kun je de telefoon inmiddels alweer gebruiken?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Sheena
        Beste Yvonne,

        Kun je de telefoon inmiddels alweer gebruiken?
        Ben altijd tevreden geweest met Zeeland net, maar de laatste 2 dagen toch niet, Mijn omgeving sprak er schande van en mijn kinderen hadden via mijn mantelzorg al laten weten dat als er iets gebeurde zij Zeelandnet zouden aan klagen. Zelfs de man van het alarmering kastje sprak er schande van en ze i ook dat wij geen dag zonder dit kastje mogen door brengen.... Slecht beleid van jullie Zeelandnet:@. Nu is het eindelijk gemaakt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Yvonne
          Oorspronkelijk gepost door Sheena
          Beste Yvonne,

          Kun je de telefoon inmiddels alweer gebruiken?
          Ben altijd tevreden geweest met Zeeland net, maar de laatste 2 dagen toch niet, Mijn omgeving sprak er schande van en mijn kinderen hadden via mijn mantelzorg al laten weten dat als er iets gebeurde zij Zeelandnet zouden aan klagen. Zelfs de man van het alarmering kastje sprak er schande van en ze i ook dat wij geen dag zonder dit kastje mogen door brengen.... Slecht beleid van jullie Zeelandnet:@. Nu is het eindelijk gemaakt.
          Jullie zijn vorige week geweest, maar heb nu weer hetzelfde probleem, precies een week later. Het ergste is dat mijn alarmkastje het nu ook niet doet. Ik zou het graag uitgezocht eens goed uitgezocht willen hebben....:@ .

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Heb de gegevens aan je door gestuurd. Sheena.

              Reageer


              • #8

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X