Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen internet

    Ik heb al 6 weken geen internetsignaal op de lan-kabel en ook geen wifisignaal. Delta wifispot doet het wel. Inloggen op de modem/router lukt echter niet via delta wifispot. Ik heb al een reset en voeding uit-aan geprobeerd. Ik kom er zelf niet uit.
    De klantenservice is telefonisch niet te bereiken -ik wordt voortdurend in de wacht gezet- en ook via e-mail bereik ik niets.
    Wie kan mij helpen want zeelandnet laat het afweten.

  • #2
    je kunt de modem geheel resetten, door het resetknopje aan de achterkant geruime tijd ingedrukt te houden.
    daarna moet je in kunnen loggen met de gebruikersnaam "beheer" en het wachtwoord "zeelandnet"
    beide zonder quotes
    het adres van de router is 192.168.11.1

    Reageer


    • #3
      Een week geleden had je ook een topic geplaatst.

      Moderator Matthijs heeft toen dit geantwoord.

      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Oorspronkelijk gepost door handegroot
      Heb al 5 weken geen internet meer, delta komt niet met een oplossing.
      Naar aanleiding van een e-mail hebben wij al meermaals geprobeerd contact op te nemen, maar wij kregen geen gehoor. Ook hebben wij in een reactie op die e-mail verzocht telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, maar daarna niets meer vernomen.

      Het modem staat netjes online. Waardes van het modem zijn inorde, zowel van het modem zelf als op wijkniveau. Ook bij een pingtest en speedtest krijgen wij prima resultaat.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door handegroot
        Ik heb al 6 weken geen internetsignaal op de lan-kabel en ook geen wifisignaal. Delta wifispot doet het wel. Inloggen op de modem/router lukt echter niet via delta wifispot. Ik heb al een reset en voeding uit-aan geprobeerd. Ik kom er zelf niet uit.
        De klantenservice is telefonisch niet te bereiken -ik wordt voortdurend in de wacht gezet- en ook via e-mail bereik ik niets.
        Wie kan mij helpen want zeelandnet laat het afweten.
        Handegroot,

        Als je in de lijst met beschikbare WiFi netwerken kijkt, zie je dan een netwerk met de naam "29282a"?

        Reageer


        • #5
          Geachte, er is al jarenlang een bekabelde verbinding met het modem. Ik maak nu alleen gebruik van delta wifispots omdat ik geen andere mogelijkheid heb. En natuurlijk zijn mijn 2 laptops van een netwerkkaart voorzien. Ik kan niet inloggen op het modem. Wanneer ik http://192.168.11.1 invoer krijg ik de melding: Deze site is niet bereikbaar.
          Wanneer ik via de breedbandverbinding een verbinding tot stand wil brengen verschijnt de melding: The modem(or other connected device) has reported an error.
          Het wifisignaal 29282a wordt aangegeven, als ik op verbinden klik, verschijnt de melding: "beperkt", maar er is dan geen verbinding.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              oke

              Reageer


              • #8
                Je hebt het wifi-modem toch niet in bridgemode gezet?

                Reageer


                • #9
                  Die term zegt me niets. Hoe kan ik dat nakijken?

                  Reageer


                  • #10
                    Sorry, Han , even aangepast: "Je hebt het wifi-modem toch niet in bridgemode gezet?".

                    Maar ik lees dat Sheena ea al opgepakt heeft.

                    Bridge Mode zal het ook niet zijn, want dan werkt je Wifi-Modem niet meer als Wifi-Spot. Of je moet nu een Wifi-Spot in je buurt gebruiken.

                    'k Hoop voor je dat het snel opgelost wordt.

                    Reageer


                    • #11
                      Jawel, maar 2 weten meer dan 1

                      Reageer


                      • #12
                        Het Wifi-spot signaal is erg sterk, dat zal dus wel van mijn modem afkomen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door handegroot
                          Geachte, er is al jarenlang een bekabelde verbinding met het modem. Ik maak nu alleen gebruik van delta wifispots omdat ik geen andere mogelijkheid heb. En natuurlijk zijn mijn 2 laptops van een netwerkkaart voorzien. Ik kan niet inloggen op het modem. Wanneer ik http://192.168.11.1 invoer krijg ik de melding: Deze site is niet bereikbaar.
                          Wanneer ik via de breedbandverbinding een verbinding tot stand wil brengen verschijnt de melding: The modem(or other connected device) has reported an error.
                          Het wifisignaal 29282a wordt aangegeven, als ik op verbinden klik, verschijnt de melding: "beperkt", maar er is dan geen verbinding.
                          Handegroot, het is me niet duidelijk wat nu de situatie is. Je hebt het hier over verschillende zaken. Werkt de bekabelde verbinding nu wel of niet? Je ziet het WiFi netwerk, maar je krijgt beperkte verbinding. Maar moet je nu wel of niet de passcode intoetsen? Het zou helpen als je een stap voor stap beschrijving kan geven wat er nou precies fout gaat. Zo'n samenvatting kunnen we niet veel mee.

                          Reageer


                          • #14
                            Het probleem is al opgelost.

                            Reageer


                            • #15
                              Vertel eens wat de oplossing was? Kunnen we misschien wat van leren.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X