Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

slechte internet verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • slechte internet verbinding

    Sinds ik het nieuwe modem van Zeelandnet heb, heb ik nog nooit zo'n slechte verbind gehad. Ik moet met de regelmaat mijn modem resetten. Hoe kan dit?

  • #2
    Goedemiddag.
    Gaat het om een Wifi-Modem?
    Neem dan dit stappenplan eens door om je internetverbinding te optimaliseren.

    Stel je kanaal vast op 1, 6 of 11.
    Heel vaak staat deze op auto.
    In de video worden progjes vermeld waarmee je kan controleren welk kanaal in je omgeving het minst belast wordt.

    Ook de SPI Firewall op Off zetten kan helpen.

    Overigens overschat de reikwijdte van het Wifikanaal niet.

    Reageer


    • #3
      is ge woon k

      Reageer


      • #4
        Goede avond,

        Ik heb ook eens een toppic gemaakt over de zelfde klachten, het lig altijd aan ons ( de klant ). Nooooooooit aan zeelandnet.
        Ben het met sufferdje eens, maar dan met de hoofdletter K.

        Reageer


        • #5
          Sufferdje en prutser8, goedeavond.
          Hebben jullie problemen?
          Open dan graag een eigen topic via vraag stellen rechtsbovenin.

          Dit is de topic gestart door j.korsuize en ook al mag jullie probleem hierop lijken, dit kan toch een andere oorzaak hebben.. Kortom open een eigen topic en stel je probleem daarin aan de kaak.
          Dan krijgt het ook de volle aandacht.

          Reageer


          • #6
            Hallo j.korshuize,

            Heb je nog een oplossing gevonden hiervoor?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door prutser8
              Goede avond,

              Ik heb ook eens een toppic gemaakt over de zelfde klachten, het lig altijd aan ons ( de klant ). Nooooooooit aan zeelandnet.
              Ben het met sufferdje eens, maar dan met de hoofdletter K.
              ben er bijna ziek van

              Reageer


              • #8
                Sufferdje, je stelt je probleem steeds aan de orde in een vraag van een ander.

                Maak eens een eigen topic aan via Vraag Stellen ( rechtsboven)

                Zet er dan eens in:
                + welke problemen je ervaart.
                + welk modem je hebt ( wifi-modem of modem)
                + of je nog een eigen router gebruikt
                + welk abonnement je nu hebt
                + met hoeveel apparaten en welke je gebruik maakt van Internet.

                En wat heb je al gedaan om het op te lossen?

                Reageer


                • #9
                  al weer

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door sufferdje
                    al weer
                    Ga anders s.v.p. door in je eigen topic, als het probleem niet is opgelost!
                    Ik zie een topic van 8 maanden geleden waar 2 maanden geleden nog in werd gereageerd met o.a. reacties/adviezen van Frans.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door prutser8
                      Goede avond,

                      Ik heb ook eens een toppic gemaakt over de zelfde klachten, het lig altijd aan ons ( de klant ). Nooooooooit aan zeelandnet.
                      Ben het met sufferdje eens, maar dan met de hoofdletter K.
                      De informatie die Frans toen gaf over je basisabonnement met meerdere apparaten online en het aantal mb's dat werd gedownload lijkt me anders een heel plausibele verklaring....

                      Reageer


                      • #12
                        ik zeg het nog 1 keer ik heb altijd de zelfde apparaten gehad
                        vrouw doet alleen paar spelletjes
                        zelf voor diverse zaken als bankieren en tekste verwerken
                        dus veel downloade????
                        ik stop hier mee ben het zat

                        Reageer


                        • #13
                          Sufferdje, er is wel degelijk wat verandert. Je hebt blijkbaar nu een wifi-modem.
                          Maar heb je nog steeds hetzelfde abonnement?


                          Dan kan er best nog wat aangedragen worden, maar dit is nooit zo overzichtelijk in de topic van een ander.

                          Gebruik je bijv. nog steeds je eigen router of alleen het wifi-modem?

                          Zo je nu alleen Wifi-Modem gebruik maakt, heb je dan het Stappenplan al eens doorgenomen? Staat kanaal dan vast op 1, 6 of 11.

                          Heb je nu de EPC3940? Gebruik je toevallig geen Avast?


                          Of is je eigen router nog steeds aangesloten?
                          Staat deze dan bijv. in Bridge Mode en laat je dan alles via de router lopen?

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X