Sinds ik het nieuwe modem van Zeelandnet heb, heb ik nog nooit zo'n slechte verbind gehad. Ik moet met de regelmaat mijn modem resetten. Hoe kan dit?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
slechte internet verbinding
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Goedemiddag.
Gaat het om een Wifi-Modem?
Neem dan dit stappenplan eens door om je internetverbinding te optimaliseren.
Stel je kanaal vast op 1, 6 of 11.
Heel vaak staat deze op auto.
In de video worden progjes vermeld waarmee je kan controleren welk kanaal in je omgeving het minst belast wordt.
Ook de SPI Firewall op Off zetten kan helpen.
Overigens overschat de reikwijdte van het Wifikanaal niet.
-
Sufferdje en prutser8, goedeavond.
Hebben jullie problemen?
Open dan graag een eigen topic via vraag stellen rechtsbovenin.
Dit is de topic gestart door j.korsuize en ook al mag jullie probleem hierop lijken, dit kan toch een andere oorzaak hebben.. Kortom open een eigen topic en stel je probleem daarin aan de kaak.
Dan krijgt het ook de volle aandacht.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door prutser8Goede avond,
Ik heb ook eens een toppic gemaakt over de zelfde klachten, het lig altijd aan ons ( de klant ). Nooooooooit aan zeelandnet.
Ben het met sufferdje eens, maar dan met de hoofdletter K.
Reageer
-
Sufferdje, je stelt je probleem steeds aan de orde in een vraag van een ander.
Maak eens een eigen topic aan via Vraag Stellen ( rechtsboven)
Zet er dan eens in:
+ welke problemen je ervaart.
+ welk modem je hebt ( wifi-modem of modem)
+ of je nog een eigen router gebruikt
+ welk abonnement je nu hebt
+ met hoeveel apparaten en welke je gebruik maakt van Internet.
En wat heb je al gedaan om het op te lossen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door prutser8Goede avond,
Ik heb ook eens een toppic gemaakt over de zelfde klachten, het lig altijd aan ons ( de klant ). Nooooooooit aan zeelandnet.
Ben het met sufferdje eens, maar dan met de hoofdletter K.
Reageer
-
Sufferdje, er is wel degelijk wat verandert. Je hebt blijkbaar nu een wifi-modem.
Maar heb je nog steeds hetzelfde abonnement?
Dan kan er best nog wat aangedragen worden, maar dit is nooit zo overzichtelijk in de topic van een ander.
Gebruik je bijv. nog steeds je eigen router of alleen het wifi-modem?
Zo je nu alleen Wifi-Modem gebruik maakt, heb je dan het Stappenplan al eens doorgenomen? Staat kanaal dan vast op 1, 6 of 11.
Heb je nu de EPC3940? Gebruik je toevallig geen Avast?
Of is je eigen router nog steeds aangesloten?
Staat deze dan bijv. in Bridge Mode en laat je dan alles via de router lopen?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer