Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Krijg ik ook een nieuw modem?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hallo pid,
Ik heb je vraag in een eigen topic geplaatst zodat het overzichtelijk blijft.
Om de snelheid te behalen voldoet je modem aan de voorwaarden. Als het nodig is om ook jouw modem te vervangen dan krijg je van ons bericht.Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
-
heb de kabel al aangesloten op het modem haal weer maar 93 mb had 100 wordt 150??
kabel is ok
netwerk kaart kan het ook aan
wat nu zegt het maar
al het hele forum door gekeken wat ik er aan zou kunnen doen
lijkt mij een goede oplossing om modem te wisselen
hebben we gelijk een wifi plek in de buurt
Reageer
-
Als je onze speedtest hebt geprobeerd wil je dan ook eens testen op: http://www.speedtest.net
Er zijn verschillende soorten UTP kabels. Je computerkabel moet voldoen aan Cat 5E of Cat 6 om de hoge snelheid door te kunnen voeren naar je systemen.
Volg de stappen eens in dit stappenplan.
Hieronder nog een paar links naar een uitleg over hoe je je netwerkkaart kunt controleren op welke snelheid deze staat ingesteld:
Hoe kan ik controleren op welke snelheid mijn netwerkkaart staat ingesteld? (windows vista)
Hoe kan ik controleren op welke snelheid mijn netwerkkaart staat ingesteld? (windows 8)
Hoe kan ik controleren op welke snelheid mijn netwerkkaart staat ingesteld? (windows 7)Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
Beste pid, aangezien dit topic als 'beantwoord' is gemarkeerd kan het wel even duren voor je weer een reactie krijgt.
Heb je ook een eigen router in gebruik? Dan zou het kunnen dat je router de snelheid niet aankan. In dat geval kan een ZeelandNet medewerker besluiten om je modem alsnog om te ruilen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door pidal deze dingen gedaan de snelheid blijft lager dan jullie beloven
dus ben benieuwd wat de stappen van jullie nu zijn
heb een apple imac i3
netwerk kaart kan de snelheid aan10/100/1000
wacht maar af wat er gaat gebeuren
Reageer
-
pid, als je een probleem aan de orde wilt stellen, open dan bij voorkeur eens een eigen vraag via Vraag Stellen ( rechtsboven).
Je post nu zoals Goeroe al aangaf in een vraag van een andere klant en dan krijgt je probleem niet de aandacht die het verdient.
Al helemaal niet als deze vraag op beantwoord staat.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer