Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Als trouwe klant geen gebruik van aanbiedingen bij afsluiten van een nieuw 2 jarig contract

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Als trouwe klant geen gebruik van aanbiedingen bij afsluiten van een nieuw 2 jarig contract

    Ik ben al meer dan 10 jaar trouwe klant en wil weer een nieuw abonnement voor 2 jaar afsluiten.
    Ik krijg dan niet de aanbiedingen, zoals het interactieve tv pakket , die een nieuwe klant wel kan krijgen bij afsluiting van een 2 jarig abonnement.
    Ik vindt het onvoorstelbaar dat de firma dit als houding aanneemt naar zijn vaste trouwe abonnees.

  • #2
    Huidig abonnement opzeggen en daarna weer een nieuw abonnement nemen........?

    Reageer


    • #3
      WAARSCHIJNLIJK staat er ergens in de voorwaarden: "........aanvrager (van een nieuw abonnement) mag de laatste 3 (of 6) maanden niet als klant zijn geregistreerd........."

      Of iets anders van die strekking. Dus als je er 3 of 6 maanden zonder TV, internet en/of telefoon voor over hebt......
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Blijkbaar is het beleid van zeelandnet niet het behouden van klanten maar enkel het werven van klanten met aantrekkelijke voordeeltjes.. Jammer....

        Reageer


        • #5
          Volgens mij controleren ze je naam niet bij een aanvraag, dus gewoon aanvragen op een andere naam?
          Daarna zeggen dat een vriend betaald :?

          Reageer


          • #6
            Zoiets heet: '...de kluit belazeren...'
            ....ben ik in mijn geboorteplaats niet geleerd...:P
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door etiennev
              Blijkbaar is het beleid van zeelandnet niet het behouden van klanten....
              pfff...alweer een overstapper.......naar een provider die gigantische snelheden en kortingen levert...????
              Als je die in Zeeland gevonden hebt, houd ik me aanbevolen...:P
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Rinus
                Zoiets heet: '...de kluit belazeren...'
                ....ben ik in mijn geboorteplaats niet geleerd...:P
                Het was dan ook sarcastisch bedoeld ............

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X