Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPC3212 modem vervangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EPC3212 modem vervangen

    Hallo,

    Ik ben nog in het bezit van een oude EPC3212 modem. Ik vraag mezelf af wanneer ik een nieuwe modem kan verwachten die zelfstandig WiFi 2.4Ghz en 5.0Ghz uitzendt.

  • #2
    dat is op dit moment afhankelijk van het abonnement dat je hebt.
    een EPC3212 kan best wel snelheden tot 150 Mb/s of meer aan.
    dus heb je een abonnement, dat dit niet haalt, dan wordt het modem vooralsnog niet vervangen.
    welke abonnement heb je ??

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        We hebben het premium account. Maar ik ben niet echt tevreden met het huidige modem. De beloofde snelheden worden niet gehaald. Lijkt me ook niet echt dankbaar richting de huidige klanten?

        Wanneer worden huidige klanten voorzien van een nieuw modem?

        Reageer


        • #5
          Hallo jurgen.nathalie,

          Indien je modem vervangen moet worden zul je hiervan vanzelf bericht ontvangen van ons. Wel vervelend dat je problemen ondervindt met de snelheid. Heb je de snelheid ook al een direct bekabeld op het modem getest om uit te sluiten dat de huidige router het probleem niet per ongeluk veroorzaakt?

          Reageer


          • #6
            Ben al een tijd lid van Zeelandnet en nog nooit echt problemen ondervonden. Ik had gehoopt in aanmerking te komen voor een WiFi modem. Zeker omdat nieuwe klanten al wel het nieuwe modem ontvangen.

            De reden van mijn vraag is dat mijn WiFi router al een oud beestje is. Deze haalt de snelheden die Zeelandnet beloofd niet. Vandaar dat ik de vraag heb gesteld of ik in aanmerking komt voor een nieuwe modem met WiFi voordat ik zelf een nieuwe WiFi router voor veel geld moet aanschaffen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jurgen.nathalie
              Ben al een tijd lid van Zeelandnet en nog nooit echt problemen ondervonden. Ik had gehoopt in aanmerking te komen voor een WiFi modem. Zeker omdat nieuwe klanten al wel het nieuwe modem ontvangen.

              De reden van mijn vraag is dat mijn WiFi router al een oud beestje is. Deze haalt de snelheden die Zeelandnet beloofd niet. Vandaar dat ik de vraag heb gesteld of ik in aanmerking komt voor een nieuwe modem met WiFi voordat ik zelf een nieuwe WiFi router voor veel geld moet aanschaffen.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X