Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bedraad internet werkt niet, WiFi wel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Klopt, daarom vind ik het zo vreemd. Je zou dan toch zeggen dat er gewoon signaal binnenkomt. Vorige week was het precies omgekeerd. Bedraad wel en wifi niet. Wel ontvangst maar geen signaal.

    Reageer


    • #17
      Hopelijk komt er snel moderator langs, die dit oppakt.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Brackej
        Klopt, daarom vind ik het zo vreemd. Je zou dan toch zeggen dat er gewoon signaal binnenkomt. Vorige week was het precies omgekeerd. Bedraad wel en wifi niet. Wel ontvangst maar geen signaal.
        Dan moet je zeelandnet bellen, misschien is er iets niet in orde met je modem.

        Reageer


        • #19
          Ze hebben al reactie gegeven. Wilde het adres. En gingen reactie geven. Maar helaas is dat wel al een paar uur geleden.

          Reageer


          • #20
            Vreemde situatie. Heb je wel het modem met de originele adapter aangesloten (en niet met de adapter van het vorige modem o.i.d.)? Of een stroomstoring gehad?

            Ik zou proberen om de (verzonken) resetknop achterop het modem 10 seconden ingedrukt te houden. Het modem zal dan de instellingen opnieuw ophalen bij ZeelandNet en volledig teruggaan naar fabrieksinstellingen. Je zult dan wel je wifi-naam en -wachtwoord opnieuw moeten instellen, enzovoort.

            Reageer


            • #21
              In ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal.

              Reageer


              • #22
                Heb je nog iets kunnen bereiken?

                Reageer


                • #23
                  Hallo Brackej,

                  Is het inmiddels opgelost? Ik hoop van wel

                  Reageer


                  • #24
                    je kabel zit niet in de telefoon aansluiting toevallig ?dat zijn die gele

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X