Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg steeds "De instelling voor uw account Zeelandnet zijn verouderd" bij Win 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg steeds "De instelling voor uw account Zeelandnet zijn verouderd" bij Win 10

    hoe kan ik deze melding oplossen die is " de instelling voor uw account Zeelandnet zijn verouderd " ik blijf deze melding iedere dag ontvangen, heeft dat een uitwerking naar andere programma's ?

    groet ,
    Tonie van de Kreeke

  • #2
    wanneer en in welk programma krijg je die melding ??

    Reageer


    • #3
      In het startscherm van Windows 10, in het vakje nieuwe meldingen wanneer je dat aanklikt kom je in het actiecentum daar komen of staan de meldingen wat er aan de hand is of wat je moet doen.

      Reageer


      • #4
        Ik denk dat je het beste je email opnieuw insteld.. Dit scheelt een hoop tijd in plaats van het probleem op te sporen. Hier kun je lezen hoe: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...L#.VvJ5Va_2Z9A

        Reageer


        • #5
          Hallo tocovandekreeke,

          Is het probleem inmiddels al opgelost?

          Reageer


          • #6
            nee het probleem is nog niet op gelost ik weet niet goed wat ik moet doen ik heb er niet zoveel verstand van als er iets niet goed gaat, weet ik dan geen oplossing om weer opnieuw te beginnen.
            met een vriendelijke groet,
            Tonie.

            Reageer


            • #7
              Hallo Tonie,

              Vervelend . Weet je misschien welk programma je gebruikt om de mailtjes te lezen?

              Reageer


              • #8
                Windows live mail.

                Reageer


                • #9
                  Misschien heb je wat aan deze link. Als je hier de stappen volgt, kun je de instellingen van je mail account controleren

                  Mocht je ergens niet uitkomen, zou je dit dan opnieuw willen laten weten ?

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi Tonie,

                    Is het gelukt via de link van Sheena? Of is het probleem er nog steeds?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X