Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dagelijks meerdere keren moeten resetten van Netgear WIFI-router icm Cisco EPC3212

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dagelijks meerdere keren moeten resetten van Netgear WIFI-router icm Cisco EPC3212

    Omdat ik dagelijks meerdere keren mijn Netgear router moet resetten vraag ik mij af of en wanneer mijn EPC3212 zal worden vervangen.
    Ik hoop dan nl van dit vervelende probleem af te zijn. Vooral mijn vrouw en kinderen hebben hier totaal geen begrip voor.

    Mvg Bert van Broekhoven

  • #2
    een EPC3212 wordt normaal gesproken alleen vervangen als je een abonnement hebt met een hoge download snelheid.
    als je de Netgear moet resetten, is er dan iets bijzonders te merken aan de EPC3212 ??
    is die dan bezig met opstarten ??

    Reageer


    • #3
      Als er geen uitval is van de EPC3212 en hj het op kan lossen door de Netgear te resetten, het volgende:

      + op welk kanaal heb je de router vastgezet? Staat deze misschien op auto? Zo, ja zet deze eens op1, 6 of 11. Kijk met een progje even welk kanaal van de 3 in je omgeving het minst belast wordt en zet deze vervolgens in je router vast.
      Vb. Progjes als:
      [img]01ae207c-9c39-4ece-9073-01c6797d8663.png[/img]
      + welke router heb je en al eens gekeken of er geen nieuwe firmware voor is?
      + je gaat met diverse apparaten het internet op? Voorziet je abonnement hierin ( snelheid).
      + plaats ook geen draadloze apparaten in de nabijheid van de router. Dit zou kunnen storen.
      + als je uitsluitend bekabeld gebruik maakt van je router, moet je dan ook resetten?

      Reageer


      • #4
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X