Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbinding klappert meerdere keren per dag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Verbinding klappert meerdere keren per dag

Mijn verbinding klappert meerdere keren per dag. Soms 30 seconden, soms een paar minuten geen internet.
    Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen op 0113377770 maar krijg (ook vanaf mobiel) een meldtekst dat de oproep om technische redenen niet kan worden beantwoord.
    Zou iemand de verbinding alsjeblieft willen nakijken? Het gaat om abonneenummer ****** op aansluitadres ******.

Hey GoeRoe,

Kun je in een prive berichtje even je relatienr sturen? Of postcode & huisnr, dan kijken wij je verbinding even na

Reageer

Heey GoeRoe,

Correctie Frans had je gegevens nog in prive bericht. Blijkt dat er inderdaad uitval te zien is. Kun je even een telefoonnr sturen waarop contactpersoon bereikbaar is? We maken dan een storingsmelding naar de technische dienst.

Graag even in een priveberichtje telefoonnr & tijdstip bereikbaarheid, dan zetten we de melding door

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Mijn verbinding klappert meerdere keren per dag. Soms 30 seconden, soms een paar minuten geen internet.
        Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen op 0113377770 maar krijg (ook vanaf mobiel) een meldtekst dat de oproep om technische redenen niet kan worden beantwoord.
        Zou iemand de verbinding alsjeblieft willen nakijken? Het gaat om abonneenummer ****** op aansluitadres ******.
        Hoi GoeRoe,

Ik neem aan dat je zaken zoals de RF kabel e.d. al hebt gecontroleerd?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Frans
          Ik neem aan dat je zaken zoals de RF kabel e.d. al hebt gecontroleerd?
          Ja, alle kabels aangedraaid/aangeduwd, er was geen losse verbinding. Kabels zijn sinds de montage (door een monteur) ook niet los geweest. Alles hangt netjes aan de muur op een stukje multiplex, op een plaats waar verder niets gebeurt.

Reageer

Hey GoeRoe,

Weet niet of je van Frans al berichtje had gekregen, maar je melding is doorgezet technische ondersteuning gaat ernaar kijken. Mocht het nodig zijn dat ze ter plaatse komen, dan bellen ze je eerst voor een afspraak.

Reageer

Er is een aanpassing gedaan aan een versterker, hierdoor zouden de problemen opgelost moeten zijn. Dank voor de hulp!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X