Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Worden de modems EPC3925 wel of niet vervangen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Worden de modems EPC3925 wel of niet vervangen?

    Hallo, worden de modems met het typenummer; epc3925 nu wel of niet vervangen?
    Wij ondervinden nu al een hele week problemen met super trage uitvallen van wifi

  • #2
    Nee, die worden niet vervangen.
    Dit zijn immers al Wifi-modems.

    Vervangen worden oude modems en de EPC3212 voor zover zij de snelle abonnementen niet aankunnen.

    Heb je dit stappenplan al eens doorgenomen?

    Reageer


    • #3
      Ptrol dankjewel we hebben het stappenplan al doorgelopen en zojuist een speed tes gedaan waarop staat dat we 21.40 mbps dpwnload hebben en dit moet normaal 100 zijn.....

      Reageer


      • #4
        Charlottetje,

        100 Mbit op wifi halen is afhankelijk van een berg factoren.
        Om te beginnen al de apparatuur waarmee je het meet, deze moet in staat zijn om die snelheid aan te kunnen.
        je hebt verschillende draadloze protocollen/hardware, stel je meet met een 54G apparaat op 2,4 Ghz dan zal je in de praktijk niet veel verder komen dan de 20 Mbps die je noemt, 150N zou in de praktijk op 2,4 GHz rond de 70 Mbps moeten kunnen halen, pas vanaf 300N zal je echt je 100 Mbps kunnen halen.
        Op 5Ghz zou je het moeten kunnen halen ( tenzij je een paar verdiepingen hoger zit natuurlijk)

        Kan je aangeven met welk apparaat je dit meet, welke netwerkkaart en wat de afstand is tussen het apparaat en je modem?

        Reageer


        • #5
          Ik heb dit gemeten met mijn iphone 6 mijn playstation 4 en mijn laptop allemaal niet boven de 35mb download snelheid

          Reageer


          • #6
            Stond voor mijn modem toen ik dit deed

            Reageer


            • #7
              Kan je me via een prive bericht je postcode + huisnr sturen?
              Dan kijken we vanaf hier je verbinding even na

              Reageer


              • #8
                Hallo charlottetje,

                Is de verbinding inmiddels al verbeterd? Je topic staat namelijk nog open

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X