Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reset Wachtwoord modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Reset Wachtwoord modem

    is het mogelijk om nu of morgen mijn wachtwoord te resetten ? ik kreeg vandaag een nieuw modem, en heb daar een nieuw ww ingezet na een poging of veel. nu weet ik eigenlijk niet meer wat het ww is. kan ik dit zelf resetten of kan dat allen ia zld net ?het werkt verder wel. maar wil raag veranderingen aan brengen.

  • #2
    aan de achterzijde bevindt zich een klein reset knopje.
    als je dat enige tijd ingedrukt houdt, dan wordt het modem gereset.
    dan kun je weer inloggen met de gebruikersnaam "beheer" en het wachtwoord "zeelandnet".
    beide zonder quotes.

    Reageer


    • #3
      Hallo,

      Door met een speld of met een dunne staaf kan je via de achterkant vaak een gaatje vinden die je moet indrukken. Dan zal alles weer hersteld worden naar de fabrieksinstellingen. Het beheerders- naam/wachtwoord heb je via Zeelandnet al gekregen. De WiFi sleutel staat meestal op de stikker van het apparaat.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        aan de achterzijde bevindt zich een klein reset knopje.
        als je dat enige tijd ingedrukt houdt, dan wordt het modem gereset.
        dan kun je weer inloggen met de gebruikersnaam "beheer" en het wachtwoord "zeelandnet".
        beide zonder quotes.
        Dat was idd het geval. ik dacht eigenlijk dat alleen zldnet dit kon doen. Maar weer gereset nieuw ww erin oude router acces point gemaakt nas weer nieuw adresje gegeven het werkt weer helemaal top. Nog even 1 vraag, Ik kan dat 192.168.11.1 toch wel veranderen naar 192.168.1.1
        niet dat dat op dit moment nodig is maar ik wil het eigelijk weten zonder te proberen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Roof
          Ik kan dat 192.168.11.1 toch wel veranderen naar 192.168.1.1
          niet dat dat op dit moment nodig is maar ik wil het eigelijk weten zonder te proberen
          als ik het goed heb gezien, dan kan dat helaas niet.
          maar ja, als Zeelandnet het modem een firmware-update geeft, dan ben je dat zeer waarschijnlijk meteen weer kwijt.

          Reageer


          • #6
            Je bent een 192.168.1.x adres ook kwijt na een spannings-uitval, geen aanrader dus :-)

            Reageer


            • #7
              dank jullie wel heren

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door r0n
                Je bent een 192.168.1.x adres ook kwijt na een spannings-uitval, geen aanrader dus :-)

                Reageer


                • #9
                  Ik heb het geprobeerd, was nieuwsgierig. Maar kon het niet veranderen. Terwijl er wel een waarschuwing in rode letters onder staat. Misschien wel niet goed gedaan.

                  Reageer


                  • #10
                    Roof

                    Het scherm verandert niet .. dat is een beetje tricky. Zodra je, na het wijzigen en geklikt te hebben op save settings, een security warning ziet staan, dan is je ww gewijzigd. Je kunt dan gewoon verder klikken op de onderwerpen bovenaan.
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Caroline
                      @Roof

                      Het scherm verandert niet .. dat is een beetje tricky. Zodra je, na het wijzigen en geklikt te hebben op save settings, een security warning ziet staan, dan is je ww gewijzigd. Je kunt dan gewoon verder klikken op de onderwerpen bovenaan.
                      Dank je wel Caroline, Ben er inmiddels achter hoe het werkt, heb zondag lekker de tijd ervoor genomen en alles weer aangesloten, Dus het hele netwerk werkt weer zoals vanouds.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X