Oorspronkelijk gepost door pedeve
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Stappenplan om je internetverbinding te optimaliseren
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pedeveOorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pedeveOorspronkelijk gepost door WebkabouterOorspronkelijk gepost door Sheena3.Ga naar de website en test uw snelheid via "Start Speedtest".
Sinds de snelheidsverhoging werkt de speedtest op onze website niet goed. Wij zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.
Als alternatief kunt u bijvoorbeeld www.speedtest.net gebruiken.
--- einde kwoot --
www.speedtest.com is een oud programma en niet geschikt. Gaat niet hoger dan 100Mb.
hangen omdat hij niet verder kan.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door pedevewww.speedtest.com is een oud programma en niet geschikt. Gaat niet hoger dan 100Mb.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pascalOorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pascalOorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pascalnetwerkkaart waar en hoe vind ik die ? mijn utp- kabel is goed dat is 1 . maar mijn net werk kaart
Als je op het pijltje voor het woord "netwerkadapters" klikt, wordt die map geopend en zie je de netwerkkaart.
Als je dan met rechts op de netwerkkaart klikt, kun je de eigenschappen bekijken.
alvast bedankt . ik heb wat gevonden maar snap er niet zo veel van ? . jou stappen gedaan vindt geen wordt net werkkaart wel netwerk adaters . is dit iets .
Wat staat er precies als (volledige) naam van de netwerkkaart? Wellicht is er hier iemand die je dan kan vertellen welke snelheden de kaart aankan
of deze Real tek PCI FE Family controllers . ik heb een HP laptop en gebruik windows 10 . ik heb een ipone nu een jaartje die doet het beter haha . maar denk in de toekomst helemaal over ga op appel
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door pascalhoi jos wat een gedoe zeg pffff . ik hoop dat je dit bedoelt : Rael tek 8188EE 802 .11 bgn WiFE Adapter
of deze Real tek PCI FE Family controllers . ik heb een HP laptop en gebruik windows 10 . ik heb een ipone nu een jaartje die doet het beter haha . maar denk in de toekomst helemaal over ga op appel
Voor zover ik kan nagaan kun je met wifi max. 54Mbps halen (in de beste omstandigheden, praktijk zal waarschijnlijk lager zijn) Bekabeld kun je 100Mbps halen.
Ik vermoed dat je computer niet mer van de jongste is :8
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pascalhoi jos wat een gedoe zeg pffff . ik hoop dat je dit bedoelt : Rael tek 8188EE 802 .11 bgn WiFE Adapter
Voor zover ik kan nagaan kun je met wifi max. 54Mbps halen (in de beste omstandigheden, praktijk zal waarschijnlijk lager zijn) Bekabeld kun je 100Mbps halen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door pascalOorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pascalhoi jos wat een gedoe zeg pffff . ik hoop dat je dit bedoelt : Rael tek 8188EE 802 .11 bgn WiFE Adapter
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pascalOorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pascalhoi jos wat een gedoe zeg pffff . ik hoop dat je dit bedoelt : Rael tek 8188EE 802 .11 bgn WiFE Adapter
Reageer
-
[quote=pascal
ik ga wel naar de computer (in Zierikzee)winkel . bij mijn oude laptop hebben ze dit dan ook gedaan klein kaartje zij toen nog dit hadt ik ook zelf wel kunnen doen . maar denk dat we er uit zijn zo jos bedankt .[/quote]
Het moet wel het goede kleine kaartje zijn en het is verstandig om geen kortsluiting te maken :8
Kaartje moet je toch kopen en plaatsen zal vast niet zoveel extra kosten..neem ik aan.
Succes ermee!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door pascalik ga wel naar de computer (in Zierikzee)winkel . bij mijn oude laptop hebben ze dit dan ook gedaan klein kaartje zij toen nog dit hadt ik ook zelf wel kunnen doen . maar denk dat we er uit zijn zo jos bedankt .
Kaartje moet je toch kopen en plaatsen zal vast niet zoveel extra kosten..neem ik aan.
Succes ermee!
Reageer
-
Speedtest.net kan zo ver meten als nodig is hoor, kijk maar eens op onderstaande link 900+ mb/s);
https://www.google.nl/search?q=speed...ZIMokbKSt9M%3A
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer