Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

router

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • router

    hallo kan ik mijn router herstellen,dat hij terug in de goeie staat terug is

  • #2
    wat bedoel je precies ??
    een router, maar ook het modem, heeft een klein reset-knopje.
    als je dat enige tijd ingedrukt houdt, dan krijg je de fabrieksinstellingen terug.

    Reageer


    • #3
      Als er niks doorgebrand is vanbinnen lijkt me dat geen probleem.

      Reageer


      • #4
        Hallo terra, welkom op het forum.

        Heb je een eigen router of bedoel je de modem/router van Zeelandnet. Beide zul je terug naar de fabrieksinstellingen kunnen zetten. Achterop het modem zit een (verdiept) knopje, wat je dan zo'n 10 seconden ingedrukt moet houden.

        Reageer


        • #5
          mijn zoon kan niet op internet met playstation 4 hij heb in de router instellingen geweest en nu kan hij niks meer maar ik kan ook niet op sommige paginas nu .en hij zeg de wifi werkt ook niet provider bezet playstation geef code nw31453-6 en wv-33899-2

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            wat bedoel je precies ??
            een router, maar ook het modem, heeft een klein reset-knopje.
            als je dat enige tijd ingedrukt houdt, dan krijg je de fabrieksinstellingen terug.
            heb ik gedaan maar nee,

            Reageer


            • #7
              wat voor modem of router is het ??
              en hoe lang heb je het resetknopje ingedrukt gehouden.

              Reageer


              • #8
                Wi-Fi router x5 n 600 van zeelandnet en modem ook 10sec knopje ingedrukt

                Reageer


                • #9
                  ja gedaan maar niks

                  Reageer


                  • #10
                    Terra kijk even naar het filmpje en hoe je je wifi weer kan instellen. Het modem activeren hoef je niet meer te doen want dat is al gebeurt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                      Terra kijk even naar het filmpje en hoe je je wifi weer kan instellen. Het modem activeren hoef je niet meer te doen want dat is al gebeurt.
                      ..................ik krijg te zien dat ik er niet in kan

                      Reageer


                      • #12
                        Als je een eigen router gebruikt, is je modem misschien in bridge=stand gezet, je kunt daar dan niet meer op inloggen.
                        Je wifi zul je dan op je eigen router moeten instellen en die zal wwrschijnlijk een ander IP-adres hebben.
                        Kijk via onderstaande link onder "IP-adres handmatig opzoeken" hoe je dat opzoekt:
                        http://ipadresrouter.nl/

                        Reageer


                        • #13
                          heb er naar gekeken en op google intikt maar hij pakt hem ook niet ik ga morgen maar na zeelandnet bellen

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X