Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onstabiel internet gevolg latency van heb ik jou daar.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onstabiel internet gevolg latency van heb ik jou daar.

    Na ongeveer een week tijd is met de nieuwe modem de internet snelheid gedaald van 100 mbit naar 50 mbit en soms lager. De tests tonen grillige fluctuerende grafiekjes. Ben er nog steeds van overtuigd dat er iets niet klopt met de verbinding hier in de wijk. Heb diverse dagen tests gedaan en na zessen is het huilen met de pet op.
    Ik vind het jammer dat zeelandnet hier in een macht positie heeft, je kan namelijk niet overstappen naar een andere aanbieder, omdat die helemaal geen snelheid kunnen garanderen. Ik ben het echt zat.

  • #2
    Prutser8,

    Heb je al contact gehad met de klantenservice?
    Als je ons de kans geeft om het op te lossen ben je wellicht sneller klaar dan door over te stappen

    Reageer


    • #3
      Heb al meerder keren contact gehad met de klanten service, het lig altijd aan de klant ( in dit geval ik !) Ik bel niet meer. En trouwens goed lezen, ik kan niet overstappen !

      Reageer


      • #4
        als je me via een prive bericht je postcode/huisnummer stuurt kan ik je verbinding na laten kijken

        Reageer


        • #5
          Heb de afgelopen week op verschillende tijdstippen, meestal in de loop van de middag/avond tests gedaan met de XBOX-One. Er zit een menu in en daarmee kan je het netwerk testen. ( Detailed network statistics ).

          7 - maart verschillend van 89,21 Mbps tot 71,53 Mbps
          8 - maart verschillend van 99,94 Mbps tot 67,61 Mbps
          9 - maart verschillend van 98,53 Mbps tot 92,74 Mbps
          10 maart verschillend van 100,73 Mbps tot 94,23 Mbps
          11 maart --
          12 maart verschillend van 89,91 Mbps tot 71,53 Mbps
          13 maart verschillend van 88,09 Mbps tot 59,23 Mbps

          Latency verschild van 150 ms tot 167 ms.

          De tests zijn meerdere keren op die dag gedaan en heb de hoogste en de laagste iedere keer genomen.
          ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????

          Leg dit maar eens uit, jullie modem/router. Heb nog een nieuwe 6e Cat kabel gekocht om deze aan de XBOX aan te sluiten.

          De tests zijn BEDRAAD uitgevoerd!!

          Reageer


          • #6
            Waarom schreeuw je zo?

            Reageer


            • #7
              Als je me nou even je gegevens stuurt zoals ik vorige week vroeg dan zou ik het wellicht uit kunnen leggen

              Reageer


              • #8
                Ik Schreeuw omdat ze doof zijn bij delta. Zo als ik al eerder heb gezegd uiteindelijk lig het altijd aan de klant in dit geval ik. Dus ik werk min of meer niet mee.

                Reageer


                • #9
                  In dat geval zal ik je topic sluiten, je uit ongenoegen, er wordt hulp geboden en vervolgens geef je feitelijk aan alleen maar te schreeuwen om het schreeuwen .
                  Geen toegevoegde waarde dus slotje er op.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X