Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

modem kapot

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • modem kapot

    Goede middag,

    Ik neem contact met u op vanwege het volgende: sinds vanmorgen werkt de modem bij mijn moeder niet meer. Dit betekent dus dat ze zonder internet en telefoon zit.
    De modem doet helemaal niets meer, er brandt geen enkel lampje.
    Omdat de helpdesk telefonisch niet meer te bereiken is neem ik via deze weg namens haar contact met u op.

  • #2
    Hallo nilles09, welkom op het forum.

    De klantenservice is pas maandag weer te bereieken, maar gezien hetgeen je vertelt, zou het zomaar kunnen dat de voedingsadapter kapot is, dat komt vaker voor. Als je zelf ook een modem hebt, zou je dat met die van jezelf even kunnen uitproberen, of je moet ergens anders (tijdelijk) aan een voeding kunnen komen.

    Reageer


    • #3
      Ik heb zelf wel een modem maar de adapter past niet (ander type). Ik heb nog wel een oud modem liggen, zou ik die tijdelijk kunnen installeren zodat m'n moeder in ieder geval weer telefonisch bereikbaar is? (ze is al behoorlijk op leeftijd).

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door nilles09
          Ik heb zelf wel een modem maar de adapter past niet (ander type). Ik heb nog wel een oud modem liggen, zou ik die tijdelijk kunnen installeren zodat m'n moeder in ieder geval weer telefonisch bereikbaar is? (ze is al behoorlijk op leeftijd).
          Past de voeding van je oude modem ook niet? Of dat oude modem op het adres van je moeder wordt herkent weet ik niet...je zou kunnen proberen. In het ergste geval werkt het niet en dat doet het nu ook niet :8

          Reageer


          • #6
            Een oud modem kun je installeren en dan, met een kabel en een laptop of pc, aanmelden via https://sps.zeelandnet.nl/dhz zodat het gekoppeld wordt aan het abonnement van je moeder

            Reageer


            • #7
              Hallo nilles09,

              Is het nog goed gekomen? Ik mag hopen van wel aangezien de laatste reacties dateren van meer dan 1 maand geleden :?. Zou je in dit topic kunnen aangeven of de vraag beantwoord is door op beste antwoord te klikken of aan te geven hoe je het hebt opgelost ?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X