Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

hbbTV / Portaal van Zeeland werkt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Een kleine update : Het hbb TV signaal verstoord iets behoorlijk, als ik mijn TV op bijv. SBS6 heb gehad of het portaal van Zeeland is ineens mijn HD signaal kwijt. Vorige keer was het de internetverinding die kwijt was............... heel misschien ga ik de optie van Sheena nog proberen om mijn TV terug naar de fabrieksinstellingen te zetten. Kijken wat dat doet.

Reageer

@Olav
      niet alleen de fabrieksinstellingen, maar kijk ook es of je de allerlaatste firmware van de TV hebt.

Reageer

Ik heb de nieuwste firmware. En de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat kort daarna de problemen wel zijn ontstaan, maar het kan / mag daar niet aan liggen want bij iemand met dezelfde TV en dezelfde firmware werkt het wel goed.

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        @Olav
        niet alleen de fabrieksinstellingen, maar kijk ook es of je de allerlaatste firmware van de TV hebt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Olav
          bij iemand met dezelfde TV en dezelfde firmware werkt het wel goed.
          Dat geeft al aan dat het probleem in de eigen tv zit.

Toch maar eens terug zetten naar de fabrieksinstellingen.

Reageer

Dit lijkt voorlopig te helpen..............

Oorspronkelijk gepost door Jos
            Ook ik kreeg alleen still image in beeld, maar wel te pas en te onpas een melding met de rode knop (Samsung tv)
            Na de rode knop uitgezet te hebben in CI+ menu, werkte Portaal van Zeeland zoals het hoort.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X