Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles in een van Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles in een van Delta

    Ben zeer ontevreden hoe mijn aanvraag omtrend het alles in een paket van Delta
    5 februari heb ik een aanvraag gedaan voor dit interactieve paket van Delta.
    diverse malen heb ik gebeld of alles in orde was met de aanvraag en waneer ik terug gebeld zou worden
    om de moden enzv, te komen installeren
    heel de maand februari geen belletje of een brief van delta wanneer de monteur zou komen.
    zelf maar gebeld ook zo van middag kreeg ik de planning aan de lijn en deze meneer vertelde mij dat de aanvraag pas 29 februari is aangemaakt ???????
    Bij mijn huidige aanbieder loopt dit weekend het contrakt af.
    met veel moeite heb ik te horen gekregen dat men de modem morgen komen instaleren en de telefoon aansluiting pas volgende week !!!!
    ik vind dit een slechte communicatie van Delta naar zijn klanten toe.

    gr.
    Martin

  • #2
    Jammer, max, dat het zo is gelopen.

    Wacht even tot er hier een Moderator langs komt.
    Wellicht kan deze nog iets voor je betekenen.

    Reageer


    • #3
      Hoi Martin,

      Welkom op het forum. Als je mij even in een privebericht je gegevens stuurt, dan ga ik even voor je kijken wat er met de aanvraag aan de hand is.

      Hoe je een privebericht stuurt kun je hier lezen.

      Reageer


      • #4
        Hoi Martin,

        Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met de planning. Ik ga er vanuit dat het morgen is opgelost. Bij de eerste aanvraag is er helaas iets misgegaan, onze excuses daarvoor.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X