Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet toegang

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• internet toegang

Hallo boes, welkom op het forum.

Wat bedoel je precies met "internet valt weg". Heb je dan helemaal geen internet (ook geen email e.d.) of start je modem opnieuw op?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo boes, welkom op het forum.

Wat bedoel je precies met "internet valt weg". Heb je dan helemaal geen internet (ook geen email e.d.) of start je modem opnieuw op?
      We hebben even internet toegang en dan valt deze weg, geen internet meer, de modem blijft gewoon visueel hetzelfde doen en de WIFI werkt. dit was met bridge mode ingeschakeld. ik heb bridge mode uitgeschakeld en toen leek het even beter te zijn, maar helaas.

Reageer

Heb je ook last van wegvallen als je bekabeld verbonden bent of alleen via wifi?

Reageer

Hallo boes,

Is de verbinding inmiddels stabieler en zijn alle pagina's weer te bereiken of ondervindt je hier nog steeds problemen mee?

Reageer

Hoi boes,

We zijn inmiddels een maandje verder, hoe is het inmiddels gesteld met de internetverbinding?

Reageer

Het is hier echt waardeloos op het ogenblik
              Als ik naar een site wil gaan duurt het uren voor ik er op kan.
              Ook hier valt internet steeds weg.
              Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt
              'k was al beng dat mijn laptop kaduuk was maar bij de buurmam is het dito
              zeelandnet wat zijn jullie toch aan het doen???

Reageer

Beste chricor,

Door op het topic van 'boes' te reageren krijgt deze hier een mailtje van, terwijl het probleem dat je beschrijft niet over zijn/haar situatie gaat. Om hulp te krijgen, graag de knop 'Een vraag stellen' gebruiken zodat je persoonlijk met je eigen probleem geholpen kunt worden

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X