Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Moet vaak modem resetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Moet vaak modem resetten

    wat is nu de beste manier van gebruik internet >
    bij mij is het zo het modem en wifi ontvanger/zender staan altijd aan ook al ivm telefoon ontvangst na tuurlijk
    maar dikwijls moet ik s,morgens alles resetten dus dan heb je ook geen telefoon ontvangst gedurende 10 min wel hinderlijk allemaal
    bij tv heb ik geen probleem daar laat ik altijd het Humax HD kastje aanstaan en werkt altijd

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
    wat is nu de beste manier van gebruik internet >
    bij mij is het zo het modem en wifi ontvanger/zender staan altijd aan ook al ivm telefoon ontvangst na tuurlijk
    maar dikwijls moet ik s,morgens alles resetten dus dan heb je ook geen telefoon ontvangst gedurende 10 min wel hinderlijk allemaal
    bij tv heb ik geen probleem daar laat ik altijd het Humax HD kastje aanstaan en werkt altijd
    Hallo jackvdriel,

    Bij mij staat m'n modem 24/7 aan(tenzij ik op vakantie ben) en ervaar eigenlijk nooit problemen. Voor de meest stabiele verbinding kan ik iedereen bekabeld internet aanraden, maar dan zit je dus wel met de bedrading die je moet wegwerken.

    Als je echt gebruik wilt maken van wifi, zul je door middel van de instellingen van je wifi aan te passen even moeten kijken wat het beste werkt voor jou

    Reageer


    • #3
      ja maar ik ben met vaste kabel verbonden maar smorgens moet ik toch een reset doen wij zijn soms tot 0200 snacht op de pc bezig maar smorgens licht alles plat dat betekend ook geen telefoon ontvangst

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            betreffende resetten modem is het zelfde gebleven maar nu heb ik weer een nieuw probleem door de verhoogde internetsnelheid naar 150mb is de upload snelheid veel lager geworden was 10mb nu nog maar 4mb inplaats van 15mb ?? dus ja zal ik alles nog maar eens nalopen en heb een brief gestuurd voor nieuwe modem met Wifi ondat ik zelf een losse router er tussen gedaan heb voor mijn laptob nieuwe snelheid laptop 45mb/3mb mijn pc met vaste kabel kom op 95mb/4mb maar zal ik nazien voor een nieuwe netwerk kaart momenteel ben ik even op vacantie in Amerika en daar is het ook niet veel beter met internet hoor met mijn laptop haal ik er 25mb/2mb maar daar zitten wel 6-8 pc/laptops op zodra ik thuis ben ga ik alles opnieuw nakijken

            Reageer


            • #7
              Als je wil kan ik alvast een verzoek indienen om het nieuwe modem op te laten sturen?

              Reageer


              • #8
                ja zou best goed zijn denk ik maar dan na 26mrt aub dan ben ik weer thuis

                Reageer


                • #9
                  Okee, laat het tegen die tijd aan een van de moderators weten, als ik nu het verzoek indien wordt ie volgende week namelijk verstuurd en ik zal zelf afwezig zijn vanaf volgende week tot eind maart.

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi jackvdriel,

                    Hoe is het inmiddels met je internetverbinding? We zijn een kleine maand verder en het topic staat nog open, dus ik was even benieuwd

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb geen berichtje meer gehad, is het probleem dan opgelost?

                      Reageer


                      • #12
                        Geen reactie meer van de topicstarter. Probleem lijkt dan opgelost te zijn.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X